Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du får 50 kr. retur, når du køber et domæne hos UnoEuro

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej venner

Nu kommer nyheden, som alle affiliate-hajer har ventet på. UnoEuro er kommet ind i folden hos Tradedoubler. Det betyder, at du som affiliate kan nyde et festfyrværkeri af smækre kommissioner.

Helt konkret får du:

• 50 kroner for en domænebestilling
  • 200 kroner for salg af webhotel
  • 200 kroner for salg af VPS

Kommissionerne er geniale, hvis du også er en af dem, der køber mange domæner.

Smid en ansøgning af sted fra dit Tradedoubler-interface nu.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 11:37

Jeg var af den opfattelse af at publishers ikke selv måtte drage fordel af de affiliate links man udbyder, det giver jo et forkert billede af hvor effektiv netværket er overfor annoncøren.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 12:23

De har kørt med de kommissioner hos adservice i lang tid, men udover så deler jeg mortens opfattelser af reglerne.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:37

Fandt dette under "local information":

Jeg mener også, at man på et tidspunkt kunne læse et sted, at man gerne måtte købe via egne links. Anyways, så tror jeg det er de færreste annoncører, der er klar over det.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:00

Morten Aagaard:

Jeg var af den opfattelse af at publishers ikke selv måtte drage fordel af de affiliate links man udbyder, det giver jo et forkert billede af hvor effektiv netværket er overfor annoncøren.

Nej, for det er fuldstændig gennemskueligt for annoncøren, hvem der køber hvad og hvornår. Ud fra den betragtning kan annoncøren hele tiden vurdere, hvor effektivt netværket er som helhed.

Jeg kan ikke tale på vegne af andre affiliate-netværk, men jeg har endnu ikke hørt tilfælde hos Tradedoubler, hvor en affiliate er blevet straffet for at købe en flyrejse, et domæne eller noget tredje via hans egne links. Sålænge affiliaten lever op til de øvrige retningslinjer, som gælder på det enkelte program. Det kan for eksempel være et problem, hvis programmet ikke tillader cashback - og det her kan vel i et eller andet omfang betegnes som cashback.

Det er selvfølgelig noget andet hos et netværk, hvor affiliates får betaling for leads, som de opretter med falske e-mail-adresser. Men når vi taler CPA, kan jeg simpelthen ikke se problemet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)