Jeg har en hjemmeside/webshop som jeg selv har designet og programmeret. Da jeg sælgere flere mange forskellige ting så vil jeg designe nogle tema sider som er målrettet den gruppe af kunder som kun har interesse i den varekategori og ikke belemre dem med andre. Men det aller sværeste og som jeg selv har meget svært ved at lave et at finde et design eller de 5-6 farver som en hjemmeside normalt består af. Disse farver skal referere til f.eks. hvis jeg sælger fck ting så er det noget med hvid og blå mens er det brøndby så er det blå og gul som skal flettes ind på en eller anden måde. Er det noget for Coca-cola så er det jo rød og hvid. Men jeg syntes det er hamrende svært at finde sådanne farver som kan passe sammen og som ser godt ud sammen i et design. Selve programmeringen og opbygningen af designet med css og grafik er intet problem med det at finde nogle farver som fungere sammen. Ofte har jeg "stjålet" farverne fra andre websites hvor jeg syntes det fungerede og rettet det lidt til og bygget om på designet. Men er der nogen der kender eller har erfaringer til hvordan jeg let får fat i sådan design eller bare farvedesign til sådanne tema hjemmesider? /Magnus |
Hjælp: Design af hjemmesider - Er der nogen lettere vej...
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)