Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videoer på wordpress

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der kender til et godt plugin, der gør mig i stand til at indsætte video fra youtube UDEN "activate this"-boksen?
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 23:54
Jeg gør brug af "Anarchy Media Player" på vlog.dk. Da jeg ikke aner hvad du mener med "activate this"-boksen, kan jeg selvsagt ikke sige om dette problem løses. ;)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 01:33
Ved heller ikke hvad activate this hentyder til, men jeg sætter uden problemer embeded video fra youtube på min wordpress ved ikke at bruge den smarte editor, når jeg gør det.

(For at slå editoren fra, klik på Min Profil-linket øverst i højre hjørne. Slå den fra og opdater indstillingerne)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Skrevet kl. 10:35
Jeg tænker på "Click here to acticate and use this control", som blev indført efter at Microsoft tabte sagen om at embedde multimediaindhold direkte. Se eksemplet på http://www.ctrl-x.dk med den video jeg har indsat.

Man kan komme udenom den ved hjælp af javascript, så det kunne godt være at der var en plugin koder, som havde implementeret koden, så vi kunne slippe for det "ekstra klik".

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:49

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:57
Det virker da fint her hos mig med både IE og firefox, ingen ekstra klik på noget.
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Skrevet kl. 10:59
Hvilken IE kører du? Jeg kører selv IE6 og der dukker den op hver gang.
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Skrevet kl. 11:04
Dato: 10-08-2007 10:56:39 Forfatter: G. Olsen Det virker da fint her hos mig med både IE og firefox, ingen ekstra klik på noget.

Fik lige tjekket siden i IE7. Der er den også. Hmmm, leder videre, men hvis nogen kender et plugin, der kender et plugin, så sig endelig til.
Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 11:21
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Skrevet kl. 11:26
Dato: 10-08-2007 11:21:15 Forfatter: G. Olsen
Jeg bruger IE7. Og har aldrig oplevet problemer med embeded Youtube.

Sider som pcworld.dk og www.netmag.dk bruger også youtube klip på deres sider, jeg ved ikke om de gør noget specielt?

Får du også den fejl på de sider?

Lad mig omformulere. Det er ikke en fejl som sådan - bare et irritationsmoment. Men ja, når jeg kører henover videoerne på pcworld og netmag, så får jeg den lille kasse udenom, som gør at jeg skal klikke en ekstra gang.

Jeg ved at jeg er pernittengrynet på det punkt, men det er fordi jeg ved at det kan løses simpelt med en smule kode. Jeg regnede bare med at der var en eller anden pluginkoder, der havde fikset det.
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)