Bortset fra alt det juridiske, er det torskedumt at kopiere, fordi søgemaskinerne ser- og straffer det med elendige placeringer eller udelukkelse fra det gode selskab- Alene derfor skal man skabe originalt indhild til max. glæde og gavn for ens brugere.
Søren Karstensen har ret . ligegyldigt hvordan du vender og drejer den så må du ikke "stjæle noget" Et alment kendt citat som nærmere et et ordsprog er ikke beskyttet . Dvs: Carpe diem = go for it Kend den på knækket = no go
Nu vil jeg ikke beskylde dig for noget, men synes det er lidt mærkeligt at dit profilbillede ligner Isaac Grant's logo næsten på en prik: http://isaacgrant.com/
Jeg ved ikke hvem er jer der kom først, men én ting er i hvert fald sikkert - en af jer har taget idéen fra den anden. :-)
Du er en rigtig dygtig logodesigner, så håber det er ham og ikke dig, der har kopieret logoet.
Ha' en rigtig god dag! :-)
Mvh
David Bograd
Helt forståeligt,
Dengang jeg arbejdede på dete logo, havde jeg smidt det ud på en hjemmeside for at få lidt kritik, han kontaktede mig derefter og sagde at han faktisk var i gang med at eksekvere den helt samme idé (pære med blyant i bunden = tegner idéer) og jeg sagde så at han bare skulle have lov til at lave den, og bruge den (fordi han laver nogle rigtigt fede ting og jeg har dyb respekt for ham) jeg tænkte så at: "det går sgu nok" - hvis jeg bare selv bruger det jeg dengang lavede, herinde på lille amino.
Håber det forklarer det lidt :-)
- Men jeg har da også overvejet at lave noget nyt, jeg syntes bare det repræsenterer hvad jeg gør så perfekt.