Jeg står over for at skulle købe en ny mtb. Har kigget meget på de billige dele og cykler fra aliexpress. Deres system med at man får penge tilbage hvis pakken ikke kommer virker til at fungere ret godt, men hvad nu hvis der kommer en pakke med det HELT forkerte i, skal jeg så regne med at få pengene tilbage?
Jeg har brugt aliexpress.com et par måneder nu, og jeg syntes det virker fint. har dog ikke modtaget nogle forkeret vare endnu, så det kan jeg ikke sige så meget om.
Jeg har benyttet Aliexpress flere gange efterhånden, og jeg er fuldt tilfreds. Dog har jeg oplevet flere gange at modtage forkerte varer, men det har oftest været i forbindelse med større ordre. I disse tilfælde har jeg fået kompensation, enten penge eller nye ure.
Jeg tror godt du kan regne med at få pengene tilbage, hvis du sikredig at de yder den form for service. Jeg foreslår du kontakter sælgeren inden, omkring deres politik.
Men når der tale om et ur, bør du nok undersøge reglerne med import, men en skriver der kan være nogen komplikationer omkring love og den slags.
Min partner og jeg har efterhånden handlet på aliexpress en hel del gange, og vi har flest gode erfaringer. Dog skal du være opmærksom på, at der er rigtig mange svindlere på Aliexpress. Vi har valgt at bruge en hel tid på at sikkerhedstjekke de leverandører vi har udvalgt, for at undgå at blive snydt. Kig bl.a. efter tidligere kundebedømmelser og Google deres virksomhedsnavn. Netop den leverandør du linker til er en helt ny leverandør på Aliexpress som har oprettet sig d. 4. marts 2013. De har derfor ingen feedback, og jeg ville personligt ikke turde at handle hos forhandleren. Det er naturligvis op til dig, om du tør tage chancen / risikoen
Tak for de kloge ord! Men kan jeg være sikker på at sælger ikke selv har skrevet feedbacken?
Der skal sikkert nok være nogen, der snyder med feedbacken på den ene eller den anden måde. Men som udgangspunkt hvis en leverandør har mange bedømmelser med et godt gennemsnit, så er det et godt tegn.