Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af design

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi skal til at lave et nyt design til en af vores emballager.

Vi har fået lov til at bruge et design fra en af vores leverandører og de har givet os en rimelig pris på det..

Leverandøren bruger det på et af hans produkter, som vi også sælger, så det kunne blive en hel lille "serie" og det kunne måske give mer-salg.. så det var en nem løsning for os, at købe designet af dem.

På den anden side er det lidt sjovere at have vores eget design, så vi selv har råderet over det og ikke risikere at andre køber samme design af leverandøren..Og så vi evt. kan bruge det på andre produkter i fremtiden.

Men det er ikke et produkt der bliver lavet i så stort et oplag i første omgang, så vi vil heller ikke poste for mange penge i designet, da vi gerne skulle kunne få pengene hjem igen og sælge produktet til rimelig penge.

Jeg har ingen anelse om, hvad det koster at få en designer ind over eller hvor man finder sådan en og jeg er meget i tvivl om, det kan svarer sig for os at få det lavet selv..

Nogen forslag?

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 17:24
Hej Nina

Kan du fortælle lidt om, hvad det er for en emballage?

Mvh Ronni

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 17:27
Vi vil også gerne komme med en pris på det, hvis vi kan få af vide havd det er? :D

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:12
Det er pose til forsendelse af tøj, som bruges af mange tøj-webshops.

Posen er hvid og skal være lyserød på den ene side og lyseblå på den anden side og bruges til forsendelse af børnetøj.

Den skal holdes i de 2 farver (så er det billigere i forhold til tryk), så motivet skal enten være fx lyserødt på hvid eller trykt lyserød baggrund med hvidt negativt motiv..

Poserne er i sig selv ikke ret dyre, og til at starte med får vi kun lavet 20.000 stk., til vi ved om der er interesse for det - derfor må designet ikke være ret dyrt, for der skal også betales for produktion og trykplader.

Er der nogen, der har en ide om, hvor mange timer, det ville tage at lave (de fleste er vel timelønnede) - snakker vi en halv dag eller en uge?

Vi har fået et tilbud af et reklamebureau, vi plejer at bruge til andre ting, men jeg ved ikke, om/hvor man kan finde en, som specielt tager sig at den slags eller måske ligefrem specielt tager sig af børnemotiver.. har prøvet at google lidt, men det gav ikke resultat.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 19:19

jeg tror ikke vi skal bruge mere ind 3 timer hos os. :D

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:24
Har du en hjemmeside, hvor man kan se lidt referencer?

Så skal jeg lige have dig i baghovedet, når vi får besluttet om vi skal købe det færsige design eller få det lavet selv..

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Skrevet kl. 19:29

Desværre nej da vi er et nyt opstartet grafisk/reklame bureau. Men vi arbejder på at få så mange referencer som muligt, i kan måske blive en af dem :D

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:21
Du skulle måske tilbyde at lave et gratis design (blink-blink) så har du en gratis reference hehe..

Nej, det var selvfølgelig pjat!

Du skulle lave dig en hjemmeside alligevel og så måske vise noget af det du har lavet - Om ikke andet, vil hjemmesiden give et indtryk af hvad du kan :-) Det er lidt svært for mig at vurdere dine evner - har du ikke noget gammelt materiale, måske fra et tidligere arbejde, noget du har lavet for en kammerat eller hvad ved jeg?

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 20:33
En halv dag er nok ikke et helt forkert sats - men skal der
laves illustrationer, så kan det vare længere.

De fleste bureauer og designere kan løse denne opgave, så det
vigtigste er at kigge nogle referencer igennem - og finde noget
du synes om.

Mvh Ronni
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:22
Dato: 09-08-2007 20:32:38 Forfatter: Ronni - etrix design En halv dag er nok ikke et helt forkert sats - men skal der
laves illustrationer, så kan det vare længere.

Ja, og det skal der, hvis det skal laves som vi har tænkt på...

Hmm.. jeg må lige tygge lidt på det!

PS Det er godt nok nogle rigtig flotte ting du har lavet!!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)