Det er netop lykkedes mig at købe godkrop.dk af den tidligere ejer så jeg nu har både god-krop.dk og godkrop.dk Når man går ind på www.godkrop.dk bliver man sendt videre til www.god-krop.dk Jeg får lavet min mail sådan at jeg fremover kan bruge den uden bindestreg. Jeg synes imidlertid også det kunne være rart at slippe for at skulle sige/skrive bindestreg hvergang jeg henviser til mit domæne. Vil det være katastrofalt for mine placeringer hvis jeg bytter god-krop ud med godkrop og er det overhovedet muligt? Hvis ikke, er det så helt skidt hvis jeg når jeg fremover henviser til min hjemmeside blot siger godkrop istedet for god-krop? Jeg tænker blandt andet at hvis der er nogen der linker til min side (nok primært forside) vil det så være helt omsonst hvis de bruger godkrop istedet for god-krop? Går der for meget tabt i linkværdi? Håber spørgsmålet gav mening og der er et godt råd på vej. jeg har læst omemnet før her på amino, men kunne ikke finde frem til svarene. Tak folkens. Vh Rasmus |
god-krop til godkrop eller omvendt
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)