Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankgaranti !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bank vil ikke give en bankgaranti på 27.000kr som er et lille beløb.... :o( som jeg skal bruge som garanti til et bestillingskontor.

Men har nu selv skaffet 27.000 kr, men hvordan gør jeg nu, da jeg gerne vil have dem på en lukket konto, nogen der ved om det koster mig noget at have dem i min egen bank eller evt er der mulighed for at sætte i en anden bank?

evt nogen gode ideer?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:03

Skift bank - ring rundt og find den bank, som vil give dig den service du har brug for.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22

emmanuelsaliba:
Men har nu selv skaffet 27.000 kr, men hvordan gør jeg nu, da jeg gerne vil have dem på en lukket konto, nogen der ved om det koster mig noget at have dem i min egen bank eller evt er der mulighed for at sætte i en anden bank?

Når du nu selv har skaffet pengene, så er jeg sikker på, at din bank kan hjælpe dig med bankgarantien. Hvordan det skal arrangeres og hvad det koster må du aftale med banken.

Stig

Tilmeldt 21. Jan 12
Skrevet kl. 10:56

tak, for jeres svar, nu ville de gerne hjælpe mig, det vil koste mig 600kr i oprettelse + 2,75% om året hvilket giver ca 750kr om året :o(

Men en anden mulighed var en deponeringskonto, men det er ikke det samme som en bankgaranti i nogens øjne.

Det er forfærdeligt at man sætter penge ind på en konto, og skal betale for at have dem der :o(

Men tak for et fantastisk forum Big Smile og svar

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59

Det er vel kun det første år du skal betale de 600 kr.

Stig

Tilmeldt 21. Jan 12
Skrevet kl. 13:25

ja de 600kr er oprettelse for bankgarantien.

og så hedder der 2,75% hvert går af det indestående beløb.

mvh emmanuel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)