Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kombinator: Nyt gratis søgeordsværktøj til AdWords

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Fra  Beruf Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer

Vi har for et par dage siden launchet et gratis søgeordsværktøj til danske AdWords-brugere. Det hedder Kombinator og gør det nemt og hurtigt at kombinere mange søgeord og søgeordstyper med et enkelt klik.

Find det her: kombinator.dk

Hvis du arbejder meget med AdWords, vil du hurtigt kunne spare en masse tid ved at bruge Kombinator. Jeg har skrevet et kort blogindlæg om baggrunden for værktøjet samt et konkret eksempel på, hvordan man kan bruge det. Indlægget finder du her.

Tag et kig og prøv at lege lidt med værktøjet. Jeg håber du kan lide det - og måske endda kan bruge det i dit daglige arbejde med AdWords :-)

Kom endelig med feedback og gode idéer til forbedringer! Smile

VH Andreas

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Smart smart... Det skal da afprøves. Tak for den.

Lille slåfejl. På [] søgeordstype står der "ekakte". Ikke at det har nogen betydning for andet end stoltheden ved siden Smile

Venligst

Brian Phillip

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Fra  Beruf Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian

Tusind tak for tilbagemeldingen og godt spottet! Jeg har rettet det nu (- for det gjorde faktisk lidt ondt i stoltheden Embarrassed )

VH Andreas

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Andreas,



Good work! :) Fedt initiativ... Jeg kan se en fed potentiale i det... Bare ærgerligt at det ikke fandtes for et års tid siden... Dengang hvor jeg aktivt sad med AdWords! :)



Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Fra  Beruf Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet

Haha, ja det beklager jeg Big Smile Forhåbentligt kan du bruge det lidt alligevel. Man kan jo f.eks. også bruge det i sin SEO søgeordsanalyse.

Tak for feedback!

VH Andreas

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi lavede selv et lignende værktøj i Excel for nogle år siden, men der findes også lignende værktøjer online.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Fra  Beruf Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, værktøjet er ikke en revolution, blot utroligt praktisk Smile (Jeg har også selv tidligere brugt en Excel-løsning)

Fordelene ved Kombinator er bl.a. at:

  • det er skræddersyet til brug for AdWords (i.e. korrekt formatering af søgeordstyper)
  • det er målrettet til danske brugere
  • det er gratis og tilgængeligt for alle
  • vi er nemme at komme i kontakt med, hvis man har feedback eller idéer til forbedring af værktøjet
VH Andreas
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Forslag til version to: Når man vælger søgeordstype som eksakt, så ville det være über geil hvis den både genererede eksakte og brede... :) Eller bedre endnu, tror det ville hjælpe mange, hvis man kunne vælge "alle" søgeordstyper? :) - På den måde ville man få 3 gange så mange resultater?

Siger man ikke at man fra starten af skal have alle tre typer af et søgeord med, når man opretter en AdWordskampagne? 


- Anders 

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Fra  Beruf Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det er en rigtig god idé med mulighed for at vælge flere forskellige søgeordstyper på én gang! Den ryger på listen med forslag til Kombinator v2.0 Big Smile

VH Andreas

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Super cool.

Jeg glæder mig til at prøve jeres værktøj. Især når det er gratis. :D

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)