Til min kunde der er en af Danmarks førende leverandører af POS løsninger til tøj, sko og sportsbutikker søger jeg et shopsystem der ville kunne integreres til kundes system. Det eneste ultimative krav er at der skal være rigt variant styring af op til 3 varianter(farve, størrelse og længde). Kunden servicerer 400 "offline" butikker heraf nogle af danmarks største kæder. Så har du et produkt så er her en god chance for at sælge godt ind. Med venlig hilsen Keld Jakobsen Comito |
Har du en løsning
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning
Det er baseret på firebird, men shoppen skal etableres i en ekstern database der så synkroniseres. Da jeg evt. skal lave lidt for pengene ser jeg helst at systemet er baseret på asp/asp.net samt MS Sql |
Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning
Hej Comito Det ville lige være noget for os hos EasyFlow, vi har iforvejen integration til et POS system. Det er ikke noget problem med varianterne. Faktisk kan vores system klarer et vilkårligt antal varianter. Rent teknisk passer vi også meget fint, da vores system er bygget på ASP.Net og MS SQL Server. Med venlig hilsen |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)