Jeg har ideén, jeg har forretningsplanen på plads, jeg har specifikationerne til hjemmesiden på plads og jeg har kapitalen på plads. Efter at have fulgt med i indlægget om hvad de forskellige dele af et projekt er værd droppede jeg at finde en partner der kunne programmerer og i stedet koncentrede jeg mig på at finde penge til projektet. Det ser nu ud til at være på plads og så skal jeg finde en eller 2 programmører og det er her jeg håber på at kunne trække på jeres erfaring. Jeg skal have lavet en hjemmeside i asp.net og om det bliver C# eller vb er underordnet, men jeg skal bruge personer der kan deres kram, samtidig med at de kan arbejde selvstændigt og have tjek på sikkerheden. Hvem kan anbefales? Hvad skal jeg regne med at timerne koster, udviklingen vil tage 3 - 6 måneder? Jeg skal bruge noget NemID erfaring, er der nogen der har det? Jeg glæder mig til at se jeres input. :-) God dag. |
Er der en særlig grund til at du som ikke-udvikler går ind og vælger teknologier for dine udviklere. Det er selvfølgelig rart at vide nøjagtigt hvilke profiler man leder efter, men hvad ligger der bag beslutningen?