Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God web programmør til hjemmeside - anbefalinger søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Larko Magnet International ApS Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter en rigtig dygtig web udvikler, der kan kode i HTML og PHP, da den virksomhed jeg arbejder for er på udkig efter en ny programmør.

Er der nogen herinde, som kender og kan anbefale en?

Virksomhedens hjemmesiden er ikke lavet i open source systemerne som Joomla og Magento men er specielt udviklet til den virksomhed jeg arbejder i. Jeg skriver dette, da jeg af nogle af de programmører, jeg har kontaktet, har fået at vide, at det eneste "rigtige" var at overføre hele systemet til en af disse to open sources. Det er vi dog som udgangspunkt ikke interesseret i, og vi leder derfor efter en der har den rette erfaring og tekniske kunnen til at hjælpe os.

Er der nogen derude, som I virkelig kan anbefale?

På forhånd tak.

Mvh.

Elisabeth

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en god ide at skrive om det er en freelancer eller fastansat I skal bruge. I kan lægge en annonce ind i Amino Freelancer og der sidder mange kompetente programmører og "lytter" til nye opslag.

Lige en sidenote: Det kan nogle gange være nyttigt at lægge alt over i et CMS og andre gange ikke. Jeg har selv været med til at konvertere et site fra hjemmebrygget makværk til Umbraco så der kan være point at hente. At I ikke er interesseret i det burde ikke have mening men kun om jeres arbejde bliver gjort lettere :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Larko Magnet International ApS Skrevet kl. 10:14

Hej Niels,

Mange tak for dit svar. Det vil vi prøve.

Mht at lægge hjemmesiden over i CMS er jeg helt enig med dig i det. Det vigtigste er naturligvis, at siden fungerer bedre og arbejdet bliver gjort lettere :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)