Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparring og idégenerering - byd ind!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Er du en seriøs og dedikeret Amino - og er du fuld af gode idéer?

Jeg søger en person at sparre og idégenerere med. Jeg har en masse idéer, men det skal ikke nødvendigvis være en af dem, der skal forfølges lige nu. Jeg kunne egentlig bare godt tænke mig en dedikeret person, der tør at kaste om sig med idéer - og så kunne vi se, hvad der kunne ske? Pt. synes jeg nemlig at der er en del omkring mig, der er travle og mentalt optagede af arbejde såvel som private ting. Så jeg mangler en "by my side", som er klar til at investere tid og se en idé udvikle sig fra første spadestik til potentiel realiseret virksomhed/projekt.

Du behøver ikke decideret at have nogle idéer på tegnebrættet endnu, men jeg forventer, at du tænker ud af boksen og er klar til at forfølge et mål helt indtil, det er nået. Dine tanker må gerne centrere sig om helt nye retninger og helst ikke om endnu et reklamebureau el. lign. Høje krav? Måske. Men det skal være noget, der giver mening på et større plan. 

Jeg selv er drevet af et stærkt drive og iværksættergen. Ønsker kun seriøse henvendelser - og i min indbakke - så kan der også udveksles flere tanker dér. Skriv lidt om dig selv, hvad der driver dig, hvilken baggrund du har - og hvem du er.

Jeg svarer kun på indbakke-beskeder.

Nyd jeres aften!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Holm:
Ønsker kun seriøse henvendelser

Holm:
Skriv lidt om dig selv, hvad der driver dig, hvilken baggrund du har - og hvem du er.

Skriv selv lidt om dig selv... Det vil give dig langt bedre chance for respons.

Hans

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)