Jeg skal ikke sige om jeg har overset noget, eller bare været uheldig. Faktum er at jeg efter at have søgt i lidt ikke har fundet et "ordentligt" program til at udsende mine nyhedsbreve med Jeg håbede på nogen herinde kendte til, og evt. havde erfaringer med konkrete programmer som kan bruges til at udsende nyhedsbreve med? Det må meget gerne være et hvor jeg kan indsætte en tilmeld/afmeld form på mit site, og hvor programmet selv administrere tilmeldte og afmeldte mails/personer. På forhånd tak :) |
Nyhedsbrev - Muligheder, software.
Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk
/Christian (Der har en finger med i spillet hos eBrev...) |
|
|
Det er ellers blevet debatteret meget ![]() Her er et link til et "ordentligt" nyhedsbrev program: www.ebrev.info Jeg bruger det selv. Jeg var ved at overveje at udvikle et system selv til internt brug, da jeg ikke kunne finde noget jeg kunne bruge, men så så jeg eBrev og sparede mig selv for udviklingsarbejdet. David og Oscar fra eBrev er iøvrigt også Aminoer... mvh Carsten |
|
|
Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk
|
Jeg kan varmt anbefale www.ebrev.info, det er fantastisk nemt at bruge og fungerer bare :) |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Jeg kan varmt anbefalde www.mailmonitor.dk. Det er HTML emails med statestik, samt SMS'er. Og de er faktisk super billige. |