Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere trafik til siden?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brug for mere traffik til min brugt bil portal www.bilklar.dk 

Har efterhånden optimeret med tekster, titler, keywords m.m. som kan lade sig gøre i systemet.

Jeg ved at jeg kan lave linkbuilding, men som jeg har lært det, så tager det længere tid, da det vidst ikke er godt for ens side at få for mange links om dagen, eller gælder dette ikke mere?

Hvordan skaber jeg ellers mere traffik og omtale, kan det lade sig gøre med seo eller skal der andre midler til?

Har også oprettet en facebook side, samt promoveret den derinde.

Skal sige at det er på begrænset budget og derfor søger jeg ideer til, hvad jeg selv kan arbejde med?

Har prøvet at oprette en links/banner bytte mulighed for andre der er i samme branche, men amino så det desværre som et tilbud, da jeg fik skrevet noget om gratis forhandler adgang som så blev slettet! og ønsker ikke at betale for at tilbyde en gratis ting eller mulighed, så går ideen med det hele ligesom lidt i vasken..

Derfor prøver jeg nu andre muligheder, så kom gerne med dem...

PS. dette er ikke et tilbud om at sælge eller tilbyde noget :-)

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Find ud af hvilke sider eller hvilke slags hjemmesider du vil have traffik fra! Derefter find ud af hvilke 'problemer' de har! Lav en artikel, video eller noget andet som forklarer hvordan man kan forholde sig til problematikken.... Hvis det for eksempel er folkevognsforeningen, som du gerne vil have trafik fra (mener der findes noget lignende), så find ud af hvilken irriterende dims det altid er der driller for folkevognsentusiaster, og så laver du en manual om hvordan man håndterer denne dims, med små tips og tricks inkluderet. Derefter sender du en mail eller ringer til folkevognsforeningen - hvis du ikke allerede har gjort det før projektet sættes i søen - og spørger dem om du ikke vil henvise til den forklaring, eller du skriver det selv i deres forum...  Find derefter andre der kunne være interesserede i den artikel og kontakt dem og fortæl dem den eksisterer!

Partner - KH-Online.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Laust.

Jeg havde faktisk tænkt lidt på at skrive nogle artikler om bilsalg, en guide til hvordan man bedst får en god pris for bilen, samt omvendt hvad man skal kigge efter ved køb af brugt bil osv.

Men jeg tror måske det giver et par nye ideer til artikler af det som du nævner.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)