Jeg tror langt de fleste seriøse hosting leverandører køber der servere hos enten ibm, hp eller dell. De processorer der sidder i er fra AMD og Intel. Og antallet af leverandører der kan havde lavet harddisken er heller ikke imponerende stort. Det software de kører er enten Windows eller en Linux etc. Nu syntes jeg, at jeg har brugt nok tid på at prøve at forklarer dig, hvad de fleste andre i din branche ved, så nu må du enten forstå det eller lade vær.
Altså ikke et ord om at Google skulle vægte Geographic target featuren ligeså højt som server lokation. Og derfor ikke noget der underbygger din påstand. Jeg skal indrømme, at jeg på ingen måde er sikker på at server lokation, har den store betydning, jeg er ikke seo ekspert, men jeg kan ikke se noget som helst belæg i det du skriver som skulle vise at det for Google er lige stærke signaler om man indstiller GWT. Når men debatten keder mig, der er nu brugt 3 indlæg på at komme absolut ingen vejne, så jeg slutter her.
|
Lundsby:Jeg tror langt de fleste seriøse hosting leverandører køber der servere hos enten ibm, hp eller dell. De processorer der sidder i er fra AMD og Intel. Og antallet af leverandører der kan havde lavet harddisken er heller ikke imponerende stort. Det software de kører er enten Windows eller en Linux etc.
Muligheden for at konkurrerer er relativt begrænset, det handler om maskinespecs, trafik og plads.
Nu syntes jeg, at jeg har brugt nok tid på at prøve at forklarer dig, hvad de fleste andre i din branche ved, så nu må du enten forstå det eller lade vær.
Altså ikke et ord om at Google skulle vægte Geographic target featuren ligeså højt som server lokation. Og derfor ikke noget der underbygger din påstand.
Jeg skal indrømme, at jeg på ingen måde er sikker på at server lokation, har den store betydning, jeg er ikke seo ekspert, men jeg kan ikke se noget som helst belæg i det du skriver som skulle vise at det for Google er lige stærke signaler om man indstiller GWT.
Når men debatten keder mig, der er nu brugt 3 indlæg på at komme absolut ingen vejne, så jeg slutter her.
1: Der findes nok ikke mange producenter af harddiske, men der findes dælme mange harddiske - valget af harddiske kan have utrolig stor betydning for serverens performance.
2: Der er også stor forskel på hvad CPU man køber
3: De fleste køber hos IBM, Dell, HP - men der findes også folk som Supermicro.
Nu ved jeg godt du både har en civil-ingeniør uddannelse fra DTU, 15 års erfaring, og at jeg bare er sådan en 19 årig, uden form for erfaring, viden, og mit faglige niveau er langt lavere end dit, og at jeg ikke kan forholde mig til hvordan ting fungere. ;)
Men - at en civil-ingeniør siger, at 'softwaren' er enten linux, eller windows etc. Skrammer mig faktisk utrolig meget. Fordi det lyder sku lidt som om i mine øre, at du er ude et sted hvor du ikke kan bunde, når du ikke går i dybten med dit svar.
Fint nok, fleste servere køre linux eller windows. Men er det virkelig alt? Det har intet at gøre med valg af MySQL, php, webserver, memcached etc. Og konfigurationen af dem, brug af memcached, varnish, litespeed, nginx whatever - endda helt ned til TCP Stack er der nogle der tuner. Men hvis det kun er Operativ system som er softwaren, og det er det alle levere - så ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal sige. Jeg forventede mere af sådan en erfaren person som dig.
-
Så vidt jeg kan se ud fra det de siger hos google, var grunden til de byggede geotargeting tool, lige præcis grundet af generic domains, og server location.
Lucas - Hosting4Real:which is why we built the geotargeting tool,so that you could let us know if your site is especiallyrelevant to a particular region.