Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En medarbejder eller en underleverandører??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer. Jeg ville lige høre om hvad forskellen egentlig er mellem en fast medarbejder og en underleverandør? Altså hvad kan bedst betale sig, og er der forskel mht. til løn? Det skal dog lige understreges at dette skal ses fra en virksomheds synsvinkel. Grunden til jeg spørger er, fordi at jeg er selvstændig indenfor rengøringsbranchen. Vh.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46612
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Risiko for dobbelt svar da amino hænger meget i aften. Jeg tror du spørger om du skal ansatte - eller have en freelancer eller outsource

Du kan ikke vælge frit og vælger du forkert, kan skat kræve bod og du kan hænge på en freelancers eller andres skat.

Er funktionen faktisk en ansat - så er det en lønmodtager, uanset hvad I aftaler og laver kontrakt om. Du kan se her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/lnmodtager-honorarmodtager-eller.html hvor der er et par links også til skat og DFI med gode eksempler.

Du skal få valgt korrekt ud fra de kriterier du ser der. Generelt vil en ansat være billigst hvis du har nok at lave, da de andre enten skal dække egen virksomhed eller anden administration - men valget er altså ikke frit

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)