Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange sider optimeret til det samme?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal lave om på min hjemmeside og overvejer at lave en ny struktur. Men jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal stille op med min underside der hedder /freelance-grafiker. Den ligger nr. 3 på "freelance grafiker", men min forside ligger nr. 4. Og jeg har et par andre undersider som ligger længere nede. 

Jeg overvejer enten at droppe /freelance-grafiker og i stedet optimere forsiden udelukkende til det, men så vil jeg miste søgeordet i url'en. Hvad mener I er bedst?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 02:54

Forsiden "snylter" på dine undersider, fordi dine undersider roterer om samme emne.

Hvis du dropper undersiden freelance grafiker, ryger forsiden også for det keyword...

Jeg tror ikke du opnår bedre placering blot ved at optimere index, og droppe undersiden...

Jeg ville beholde det som det er, måske skrue lidt ned på keywords på index, og optimere undersiden.

ps: jeg har ikke kigget på dine sider, så det er ud fra gut-feeling

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 22:50

Tak for svar :-)

Jeg synes det kan være lidt svært at vide hvad man bør optimere forsiden til. Men du vil mene at det er bedre at have en forside som er mere bred og dækker over flere søgeord?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:49

Nogle brancher har Google temmelig godt styr på rent synonymords-mæssigt. Og det gælder også din branche. Så uanset hvorledes dine undersider dækker keywords indenfor dine specialer, vil der være en god sandsynlighed for at det vil være din index-side der popper frem øverst på det keyword, selvom undersiden er optimeret bedre.

Det skyldes at Google hellere vil fremhæve din forside - spørg mig ikke hvorfor - det er blot en observation jeg har oplevet med visse sites...

Din forside bør ramme et bredt udvalg af alle dine aktiviteter på undersiderne.
Brug gerne blandet indhold: billeder og tekster til at beskrive hvert emne.

Og fat dig ikke i korthed: Ingen af dine sider bør indeholde færre ord end 350 - 400

Brug alt- og titletag på alle billeder/grafiske elementer / det samme gælder links

Husk at målrette indhold til sprog. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:53

Deleuran:
Det skyldes at Google hellere vil fremhæve din forside - spørg mig ikke hvorfor - det er blot en observation jeg har oplevet med visse sites...

Forsiden er mere besøgt, flere linker til forsiden, og mange faktore spiller inde, altid derfor at forsiden spiller en rolle i søgemaskinerne.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)