Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Newbie behøver hjælp ang online markedsføring

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense S
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Først vil jeg lige sige undskyld, hvis jeg poster det her emne det forkerte sted på Amino, men jeg fandt det her mest relevant for min henvendelse. 

Min problemstilling er følgende:

Jeg er her til sommer færdig med min markedsførings-økonom uddannelse og jeg er nu i tvivl om hvad jeg skal videre i min karriere. Jeg tænder meget på markedsføring og sætter en lid i at arbejde med det, samt salg

Men nu er jeg efterhånden stødt på "online markedsføring" nogle gange og må indrømme at det har fanget min interesse. Dette er grundet at jeg har den opfattelse at fremtiden er markedsføring og salg på nettet kontra i virkeligheden, hvilket ikke er nogen overraskelse. Jeg finder det også interessant, at man i realiteten, når man har den rette erfaring, kan have sin arbejdsplads hvor man selv ønsker det. Jeg er godt klar over at det kræver stenhårdt arbejde og at vejen mod en indkomst er lang! Men jeg har i nedestående gjort mig nogle tanker, som jeg virkelig håber at i kan hjælpe mig med:

1. Hvor starter en newbie som mig, jeg har absolut ingen erfaring med online markedsføring og salg?

2. Kan jeg drage min uddannelse over i online markedsføring eller er det to vidt forskellige ting?

3. Eksistere der nogen der kunne tænke sig evt. at tage en newbie som mig under deres vinger, som en slags elev og lærer mig op? Dette er selvfølgelig gratis for dig!

4. Kan man gøre online markedsføring til en levevej eller vil det altid være en passiv indtægt?

Mine bekymringer går meget på at når jeg læser omkring SEO, Affiliate, Google adwords etc. så virker det som sådan en nem fix ide og det skræmmer mig lidt må jeg indrømme. Er det virkelig så nemt som folk siger og hvorfor er der så ikke flere der gør det?

Jeg håber i vil tage mit emne seriøst og hav en forsat god dag

På Forhånd tak

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)