Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yoast wordpress seo plugin

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

HJÆLP!!!

Jeg sidder lidt og nørder med ovenstående, og i min kildekode fremkommer denne linie:

<meta property='og:locale' content='en_US'/>

Den ville jeg gerne have rettet til:

<meta property='og:locale' content='da_DK'/>

Men jeg ikke finde ud af hvor han henter, og heller ikke finde et sted at definere sproget i wordpress.
Det er sikkert et eller andet simpelt og logisk, og jeg må bare have set mig blind på det... Eller også ligger sproget i min version af Wordpress?
Jeg håber det er det første, men tror desværre at det nok er det sidste... og den danske version kører langsommere, eller den gjorde i hvert fald en gang...

Er der en der kan svare ville jeg blive lykkelig...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Fra  EUROWEBSITES ApS Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Som regel når du arbejder med sprog og oversættelser så skal du bruge et gratis program som hedder: POEDIT du downloader den engelske fil åbner den med POEDIT og skriver oversættelserne for hvert enkelt punkt i højre side (Under den engelske tekst) derefter gemmer du filen som da_DK og uploader den.

Jeg håber dette løser problemet, selvom du selv får fornøjelsen med at oversætte filen.

Husk lige i config. filen i roden at rette Language til at henvise til da_DK filen i Parantesen skriver dun under Lang (da_DK) 

POEDIT downloades her: http://www.poedit.net/

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke brug for at oversætte noget... så enten misforstår jeg, eller også gør du... Big Smile

Mit problem er at på min hjemmeside defineres mit sprog som Amerikansk, jeg skal blot have den til at definere det som dansk, det er jo det sprog jeg skriver på...

Det er en mindre ting, som jeg tror er nemmere end det du beskriver, men tager jeg fejl så ville jeg gerne bede om en lille uddybning af emnet...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Fra  EUROWEBSITES ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du selv bygget hjemmesiden eller benytter du et tema fra en udbyder? 

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Løffgreen:

Har du selv bygget hjemmesiden eller benytter du et tema fra en udbyder? 

Det er et tema en anden har lavet oprindeligt, men det er tilrettet ret meget, det meste for at fintune min seo.
Har iøvrigt løst problemet, læs næste svar!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas peter Høgfeldt Andersen:

Gå til denne side: http://da.wordpress.org/ og download de danske sprogfiler under downloadsektionen.

Det svar ledte mig direkte til løsningen.
Jeg er af den opfattelse at de danske sprogfiler får wordpress til at køre langsommere, det gjorde de da jeg testede det for nogle år siden.
Men på siden var den løsning jeg søgte, så den får i lige med ifald andre er løbet ind i samme problem.
Det eneste jeg gjorde var at gå ind i min wp-config.php og ændre denne linie:
define ('WPLANG', '');
Til

define ('WPLANG', 'da_DK');
Og vupti så fik jeg det resultat jeg søgte, uden problemer skrives min meta nu korrekt, og WP kører stadig fint.
Nu er der bare tilbage at huske at tjekke det efter hver update...
Tak til jer begge for jeres venlige svar, Det er nu dejligt at have et site som Amino at trække på når det kniber...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)