Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af webshop, hvem skal man gå til?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gå til en virksomhedsmægler, men de koster kassen.
Men start hos din revisor, det er nok ikke helt dumt og når du har fundet prisen og den er rimelig, så bliver den solgt på Amino Virksomhedsbørs hurtigt, gratis og effektivt.

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 23:02
Nu du er her martin - kunne du så ikke lave en branche katagori i virksomhedsbørsen der bare hedder "websites" ?

På forhånd tak.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:07
Dato: 07-08-2007 23:01:40 Forfatter: Holstebro
Nu du er her martin - kunne du så ikke lave en branche katagori i virksomhedsbørsen der bare hedder ''websites'' ?

På forhånd tak.

Jo det kan jeg vel godt :-)

Dbh Martin
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:46
Hej,

Mange tak til jer alle, vil i første omgang gå til min revisor :)

Brian helt iorden, dog er det kun en meget lille del som jeg desværre ikke lige har tiden til og gøre noget ved ;o)

Mvh Stine
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:46
Du kan også også annoncere din webshop hos match-online.dk, der har også være nogle større webshops til salg. Mht virksomhedsmæglere har jeg selv brugt Virksomhedsborsen v Ole Pedersen - og han kan ikke anbefales!! Er generelt meget sløv i optrækket og heller ikke særlig kvik overfor potentielle købere! Det er ihvertfald min erfaring....måske andre har bedre erfaringer!
Mht prisen plejer man ikke at kalkulere varelagerets værdi med i en pris. Det er som regel noget man tager udover goodwill & inventar, ved siden af.

Mvh Smille

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)