Hej, Idet jeg ønsker og sælge en meget succesfuld webshop pga. manglede tid er jeg meget i tvivl om hvem man skal gå til. Jeg ønsker at få webshoppen vurderet korrekt og realistisk, men igen hvem går man til.? Idet jeg har et varelager skal jeg self. have prisen for det, samt for goodwill, og så er det noget med man ganger års resultatet med 1,5 og lægger det oveni prisen også. Jeg ønsker self. en rigtig god pris for webshoppen, da jeg ved hvad man kan opnå med den hvis man har mere tid end jeg har lige nu. og hvor sætter man shoppen til salg henne? Mvh Stine |
Salg af webshop, hvem skal man gå til?
Der er allerede super gang i den! Du finder linket oppe i toppen.. |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
Hej, Jeg har siddet derinde og kigget her den sidste halve time. Men som det ser ud til lægger en internet butik kun på max. 250.000 og min er langt mere værd, så ved ikke helt om det er stedet, og vil man få seriøse henvendelser. Havde også tænkt på hvilke slags fagmand man skal gå til få og få sin virksomhed vurderet og evt. hjælpe med at få fundet de rigtige oplysninger osv. Har tænkt lidt på min revisor, men er der andre :) |
De bliver som regel solgt på under en uge, så kom bare igang. Bare af ren nysgerrighed. Hvad er det der gør din forretning så meget værd? Dbh Martin |
|
Dbh Martin |
Jeg vil ikke ud med tal på sitet, da jeg ikke ser nogen grund til det. Der er et stort varelager, butikken har 2 gode år bag sig, henvender sig til bred målgruppe, den er to butikker i en da der både er en fashion og en prom/couture, rigtig mange leverandør kontakter, en butik man hurtig kan køre op i et gear hvis man ønsker dette. Men har slet ikke nævnt varelagerets størrelse noget sted så det du skriver med, når varelageret ikke er større forstår jeg ikke :) Men igen hvad er prisen for en webshop? Det er vel varelagerets pris + goodwill og så er det noget med man tager og ganger års resultatet med 1,5 for og finde prisen. Kan jeg gå til min revisor med dette eller? mvh stine |
|
Men det bliver godt nok lidt hårdt og se en anden drive det man har bygget op i 2 år, men altså man må jo finde glæden ved det ;) |
|