Jeg har kigget meget på affiliate marketing, men det eneste problem jeg har, er at jeg ikke ved eller forstår hvordan man får ens hjemmeside "kendt" og at mennesker køber tingene.
Jeg har rigtig meget viden inden for fitness og sundhed og jeg tror dette kunne være en god ide at bruge til noget.
Er der nogle som ved hvad jeg kan gøre, eller er der en anden ting som er bedre for mig at starte op på?
Jeg har fundet den her side .Work From No Home system..
Den er virkelig god og fortæller dig step by step hvad man skal gøre og hvordan man finder sin Niche...
Den fortæller dig også hvordan man skaber trafik til sin hjemmeside... Det er helt vildt hvad jeg har lært af den.
Jeg havde/har selv rigtig mange ideer til hjemmer sider men jeg vidste bare ikke lige hvordan man greb tingene an og fik det ud så folk kunne se det, nu ved jeg meget mere om Hvordan man får tingene ud og om hvordan man vælger de rigtige nicher...
PÅ NETTET SKAL MAN VÆLGE SINE "KAMPE " MED OMHUG ellers drukner man bare i mængden. Systemet fortæller rigtig meget om affiliate og om hvordan man laver god SEO samt backlink......... Det koster ca 270 kr for at blive medlem af siden.. Klik på linket det føre dig til forsiden af Work From No Home.. Der findes mange forskelige systemer af den slags her men der er meget lort/scam imellem det .... Men det her er pengene værd hvis du spørg mig.... Og ja jeg tjener ca 40 % hvis du køber og ja jeg kan stå inde for systemet...Venlig hilsen Jakob Nielsen....
Du er mere end velkommen til at kontakte mig så vil jeg give dig link til forskelige sider som har inspireret mig....
Hej Simon, mange tak for svaret. Jeg har kigget lidt rundt og fundet frem til de basale ting jeg skal have for at kunne starte affiliate marketing, er dette rigtigt?: jeg skal have en hjemmeside, få "traffic" på den og få folk til at købe de ting.
Siden jeg nu skal igang med dette bliver jeg nød til at anskaffe mig en hjemmeside, men er det rigtig at jeg SKAL betale penge for en for at begynde på dette eller er der en anden ting jeg kan gøre?
Ja, du skal selvfølgelig have en hjemmeside og på denne hjemmeside får du besøgende som så klikker på dine links eller reklamer. Det kan være sundhed og mange andre ting, der er ingen grænser.
Det altafgørende er selvfølgelig at du får trafik, ellers får du ingen potentielle kunder som du kan videreføre til din annoncører.
Når du har lavet en hjemmeside, eller er gået igang, vil jeg anbefale dig at kigge på partnerads, det er gratis og du kan få en god grundviden her. Herinde finder du en masse annoncører som du kan henvise til. Henviser du f.eks til promaling.dk via et banner, så får du provision såfremt personen handler handler maling eller andre ting på hjemmesiden og sådan fungerer det generalt med øvrige hjemmesider.
Jeg har en hjemmeside, hvor du kan lære mere om, hvordan du kan tjene penge på affiliate marketing. Første indlæg i guiden finder du her.
Når du har fået opsat din side, vil du måske drage fordel af at læse indlæg som dette og få inspiration fra dette.
Først og fremmest gælder det bare om at knokle løs, holde ved og så skal der nok komme resultater med tiden. Tag et kig på ovenstående links, så får du en god idé om, hvordan du kan tjene penge på en hjemmeside.