Hej Amino. Mit spørgsmål går på, hvornår defineres en tekst som unique? Jeg er igang med at sammenstrikke ~ 40 tekster med ~ 250 ord pr tekst og en keyword destiny på 2,5 til 3%. Indtil videre er der skrevet 14 tekster med god variation i titles, h1 og selve brødteksten. Desværre føler jeg, at jo længere jeg kommer desto svære bliver det at skrive 100% unique tekster. I de fleste tillfælde er h1 og titles identiske, vil i definere disse h1 og titles som DC? "Keyword (ental)"København – Se Priser på Lokale "keyword (fleretal)" i København her. "Keyword (ental)"Århus – Find og se priser på lokale "keyword (fleretal)" i Aarhus </h1> "Keyword (ental)"Odense– Se priser & rabatter på "keyword (fleretal)" i Odense her "Keyword (ental)"Ålborg– Find & Se priser på "keyword (fleretal)" i Aablorg her "Keyword (ental)"Vejle – Se priser og anmeldelser på "keyword (fleretal)" i Vejle "Keyword (ental)"Roskilde – Se anmeldelser & "keyword (fleretal)"priser i Roskilde "Keyword (ental)"Viborg – Find lokale "keyword (fleretal)" i Viborg og se priser her "Keyword (ental)" Herning – Se priser & anmeldelser på "keyword (fleretal)"i Herning Ser fremtil jeres respons! |
BUMP KÆRE AMINOER! :)