Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spotvaren.dk søger samarbejdespartner

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Nu er det så min tur til at melde mig på banen af små iværksættere der søger et potentielt partnerskab.

Lidt om mig og mit firma:

Jeg er 26 år og sælger af hjerte og blod!. Jeg har i mange år drømt om at lave et detail / B2B firma og tilbage I november 2012 sprang jeg ud i det. Det har ført til et lille opstarts firma der sælger igennem trendsales, QXL og spotvaren.dk samt diverse markeder rundt omkring i landet. Målet er at få bygget spotvaren.dk op til et punkt hvor den fungerer som et detail outlet i sig selv, og derefter begynde at fokuserer mere på at opfylde forskellige virksomheders engros behov.

Firmaet nærmere finanser vil jeg ikke gå ind i offentligt men har i Feb måned aft detail salg for omkring 5000 kr over nettet og markeder  og B2B salg fra importører jeg har skabt kontakt til for omkring 17.000 kr Samt konsulent arbejde med salg omkring 13.000 kr

Jeg søger :

Et mindre firma eller enkelt person der har det samme drive som mig! Du skal være sælger eller en skarp website udvikler. Du skal være klar til lange arbejdsdage og være villig til at ofre dine weekender for salgs chancer (markeder, messer, Con's ect). Du skal også bringe penge til bordet, det kan der ikke lægges skjul på. Det nærmere beløb kan diskuteres da det kommer helt an på dine andre kompetencer.

Hvis du tror du har hvad jeg leder efter, så skriv til mig, så kan vi få os en god snak!

- Henrik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)