Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website løsning via "Wix"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey kære Amino'er!

Jeg sidder så småt og prøver mig frem med at få lavet en hjemmesideløsning på vores kommende webshop.
Jeg har siddet hele formiddagen og leget med tjenesten Wix, som faktisk er endt med et udemærket resultat, men er der andre der har benyttet sig at wix før, eller har hørt om nogen der har erfaringer med tjenesten.
Vil gerne høre om både gode og dårlige oplevelser, samt rygter og sladder ;-) 

Håber i kan hjælpe mig!
God dag derude..

/Lasse Olsen 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:04

Hej

jeg har også rodet lidt med Wix, der er ingen tvivl om det er super let at arbejde med, dog noget tungt at lægge produkter ind og vare beskrivelser tager en evighed, desuden skal du begynde helt forfra hvis du finder du af lige det design du har valgt, ikke kan en eller anden ting du gerne vil have det til, grunden til jeg droppede dem er der mangler mange muligheder for online betaling. (da jeg rodet med det - ved ikke hvordan det ser ud i dag)

Venligst

René Buch

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:06

Der er en del SEO udfordringer med Wix.

Den samlede pakkes forenkling af mulighederne, begrænser desværre en del andre "normale" SEO muligheder.

- Knap så pæne ulrs
- Ingen link title mulighed på topmenuen
- ingen 301 redirect mulighed

osv

Men Wix er såmænd i sig selv, okay til at lave et flot designet website uden forudgående kendskab til html og css.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse

Jeg har aldrig konkret prøvet at drive webshop eller site via WIX. Men jeg har studeret dem indgående, fordi de klart er forbilledet for vores CloudSprout.

Hvorvidt det er en god ide afhænger meget af detaljerne omkring den webshop du vil lave. Er det en et produkt shop, så er WIX som udgangspunkt rigtigt godt. Men har du flere hundrede produkter er det ikke hensigtmæssigt pga. platformens opbygning.

Sagen er den at WIX websites ikke er "normale" eller "rigtige" websites. Rent teknisk er et WIX en JavaScript applikation der danner html'en på klienten. I stedet for at være almindelig html sider der loades når man går ind på siden, så loades alle siderne når den første side besøgs af brugeren. Prøv at forestille dig hvor langt tid det vil tage at loade en webshop med 100 varer og hvor mange der har tålmodighed til det :-)

Derudover er ideen med at bygge en applikation i stedet for en traditionelle sider, er også "eksotisk" i forhold til søgemaskiner, jeg er ikke selv SEO ekspert og det kunne være rart at få en mening fra en der ved hvad han taler f.eks. Thomas Rosenstand, men jeg ville personligt pt. regne med at opbygningen var rigtigt skadelig SEO mæssigt.
Men igen hvis du primært kan drive trafik igennem andre kanaler en organiske søgninger så har det selvfølgeligt mindre betydning.

Jeg elsker WIX, det er en fantatisk virksomhed der efter al sandsynlighed er mere end en millard værd. Der er over 100 ansatte og den samlede finansiering selskabet har fået er over en halv millard. Der er i følge WIX 25 millioner sites der er bygget på platformen.
Men så imponerende jeg er over selskabet set fra en kommercial vinkel, ligeså uforstående er jeg overfor deres platforms tekniske opbygning. Faktisk syntes jeg det er lidt frækt at skilte så meget med HTML5 logoet, når man ikke har den traditionelle side-baserede opbygning af HTML5.

Nu ville jeg selvfølgeligt ønske at jeg kunne sige at CloudSprout, var svaret på alle dine problemer og du roligt CloudSprout som platform istedet for WIX. Men desværre er vi ikke helt klar med CloudSprout, specielt mangler vi nogle flere templates til Websites og Webshops, så du kan komme hurtigt igang, og der er en del af vores layout elementer som skal igennem en simpel opgradering før de er ligeså lækre at redigerer som dem WIX har.
Men hvis du kan vente lidt, så tilmeld dig CloudSprout, og prøv hvor langt du kan komme. Ligeså snart vi har flere templates sender vi en nyhedsmail, så vil du ihvertfald kunne komme i mål og bygge en super shop på CloudSprout.

Ligesom WIX er CloudSprout også et freemium produkt, men vi prøver at putte lidt mere i gratis pakken, så på CloudSprout er din shop gratis, indtil du omsætter for over 3.750 kr pr. måned.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 17:43

Hej Lundsby

super godt og dejlig positiv omtale af en af dine, som jeg ser det væreste konkurranter

Yes

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)