Har købt en MEDION AKOYA stationær computer hos ALDI i Slagelse. Det skal siges det var en computer som jeg fik byttet, da den computer jeg købte i Høng, var i stykker og skulle så til en ALDI butik i Slagelse for at bytte den. Fik en fin maskine, som fungerer serdelses perfekt. Har betalt godt 4000 kr for den og den blev betalt i Høng og kontant. Nu er jeg flyttet fra min tidligere bolig og mine tidligere udlejere har nægtet mig at få mine ting udleveret, da vi er raget uklar med hinanden på grund af, at jeg har bedt om at få en kvitering for betalt husleje, som Kalundborg kommune har efterspurgt, da jeg havde brug for økonomisk hjælp, vedrørende en lejlighed jeg søgte hjælp til indskud i. Som sikkert alle ved, så skal kommunen altid have en redegørelse/dukomentation for hvad man har brugt eller haft af økonomi de seneste 3 mdr, så de skal tage stilling til dette. Jeg blev mere eller mindre smidt for døren af min tidligere udlejere (private) da de nægtede at give mig sådanne kviteringer. Efter at have forladt huset nogle timer til folk var fladet til ro, kunne jeg ikke få adgang til det værelse jeg lejede, da min tiligere udlejere havde skruet yderdøren til indefra og det gik ikke at åbne med nøgle. Siden den 2 november har jeg ikke været i huset og har meldt det til politiet, som ikke vil gøre noget. Jeg har rettet henvendelse til mine tidligere udlejere og været på adressen flere gange for at få kontakt til mine tidligere udlejere, men der bliver ikke åbnet, selv om der er nogle hjemme. Men den computer jeg har købt hos Aldi er ikke blevet registreret med serie nummer hos MEDION og jeg kan derfor ikke få nogen kopi af købet eller serie nr. og politiet kan ikke hjælpe mig. Hvad skal jeg stille op. Skal jeg bare finde mig i at ha mistet godt 4000 kr og vide at min tidligere udlejer rent faktisk kan gøre med min computer som de lyster. Alt min indbo udover noget tøj, som blev sat ud i indkørslen i en trillebør, som jeg selvfølgelig har hentet, står stadig hos mine tidligere udlejere og de nægter fortsat at udlevere noget af det til mig og fortæller politiet, at jeg har fået alle mine ting, hvad ikke passer. Jeg er råd-vild og har virke brug for hjælp til at jeg kan få mine ting. Synes også det er dårligt af ALDI, at de ikke registrerer de produkter de sælger for deres underleverandøre som MEDION, da det er temmelige dyre artikler. Mvh Karl Heinz Christiansen |
Dårlig registrering af MEDION vare købt i ALDI
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)