Ville lige høre om der er nogen herinde der kender til et eller andet lille fix program man kan bruge til at holde styr på hvor mange timer man bruger.. Et eller andet ur man ligesom kan starte/stoppe på computeren.. Og som så tæller timerne.. Jeg sidder tit og arbejder på små opgaver på timeløn, og det kan nogle gange godt være svært at holde styr på timerne, hvilket ofte falder til kundes fordel, er i hvert fald min opfattelse... Nogen der har lidt fif/tricks/programmer ?. |
Program til at holde styr på tiden..
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Hej Brian, Jeg har ofte brugt Allnetic Working Time Tracker og den har jeg været ret glad for. Mvh. Joachim |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
Ja, den så jeg også lige henvist til i en anden tråd, så tror jeg vil prøve den af ;). |
eller http://www.bmgsoftware.com/demo/timetodo.html for en lille demo.... hvis du er hurtig så får du det uden beregning... send mig en mail .... info@bmgsoftware.com |
Vi tager godt nok kun pr. påbegyndte ½ time, men ellers er det da helt almindeligt med en time af gangen. Peder |
Hej! Simpleste måde er at man bruger Journal i Outlook. Du kan starte og stope tid og så kan du knytte den til bestemt kunde. Jeg bruger Journal konstant da jeg arbejder primært som konsulent og bliver betalt pr. time. Du kan også bruge Journalen hvis du yder et eller anden form for support og vil gerne dokumenter din timeforbrug overfor kunden. Hvis du bruger samtidig Small Business Manager for Outlook kan du se når du slå op på en kunde hvad har du haft af timeforbrug på den kunde osv. Mulighederne er uendelig. Prøv det virker :-) |
Jeg har lige lavet PR for Complete Software, der har udviklet en udvidelse til Outlook, der kan håndtere al slags projektstyring. Tjek det på www.completesoftware.dk |
søger ligesindede i Sønderjylland
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)