Hej alle Amino'er, håber i har det godt. Håber at alle de kloge hoveder herinder har noget god feedback eller idèer til hvordan jeg får www.entudse.dk endnu mere ud i verden. Kort fortalt er det et noget alternativt forsøg på markedsføring, hvor jeg har en lejlighed til salg som jeg sætter ned med 1.000 kr hver dag. Ydereligere har jeg nogen sponsorer som får trafik og reklame ud af det, men også giver noget af værdi til køberen. Endeligt har jeg tilføjet at jeg giver 5% til donation til gadebørn på Bali (jeg opholder mig mest på Bali). Al form for feedback og idèer er meget velkommen, på forhånd mange tak. Mange hilsner Mads Rode P.s, hvis du Martin skulle se denne, så skal du have et tak for at være inspirator til at prøve nye (måske halvtossede) ting af som det jeg gør her. |
Læs lige din egen tekst igen :)
Jeg er på Bali det meste af tiden, og oplever desværre gadebørn tigge i de mest befærdede kryds. Disse børn tigger på vegne af såkaldte ”firmaer”. Firmaerne fungerer ved at udnytte dårligt stillede forældre, som loves ”økonomisk hjælp” mod, at deres børn tigger på gaden.
|||||Normalt ville jeg betale en ejendomsmægler, men da det ikke er målet med denne side, så vil jeg i stedet donere 5% af købsværdien til organisationen YKPA.org, som prøver at give disse børn en bedre start. Det gælder specielt at give dem mulighed for at komme i skole og have tag over hovedet. |||||
|||||Normalt ville jeg betale en ejendomsmægler, men da det ikke er målet med denne side, så vil jeg i stedet donere 5% af købsværdien til organitationen YKPA.org som prøver at give disse børn en bedre start, det gælder sig specielt at give dem mulighed for at komme i skole og have et sted med tag over hovedet at sove.|||||
Det er næsten ens, fandt det under donation, ellers et rigtigt fedt projekt