Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige SEO skribenter

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 1. Feb 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er!

Vi er 2 unge drenge på 16 år, der går på Haderslev Handelsskole. Vi elsker nye udfordringer, og har derfor kastet os over artikel forfatning. Allerede på nuværende tidspunkt har vi leveret en god stak artikler, da vi for blot 1 måned siden kastede os over artikelforfatning.

Vi er godt rustet i det danske sprog, og har derfor kastet os over artikelforfatning – dette finder vi yderst interessant. 

Vi skriver artikler, for at øge JERES synlighed på nettet – dette gør vi med tekstforfatning, til en yderst fordelagtig pris, samt hurtig leveringstid!

Vores købspris er på kun 0,15 kr. pr./ord. – ved større bestilling, følger muligheden for rabat selvfølgelig med.

Da vi ikke vil have noget misforståelser eller utilfredse kunder, skal I selvfølgelig også have muligheden for at få leveret en prøveartikel for at se hvad vi kan.

Hvis dette fanger jeres interesse, er I mere end velkommen til at skrive til os. Vi håber, at I vil foretrække os til levering af jeres artikler i fremtiden.

Du kan kontakte os på følgende: 

Emil Maron: gm.emilmaron@gmail.com - 61 77 34 83

Christopher Gerber: 30 26 84 52

I er også meget velkomne til at skrive en privat besked

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tilbud. Jeg har bestilt 6 artikler over email*.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu bliver jeg helt forvirret, i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/184990.aspx er der en Nicolai Maron der sælger tekster, også fra Haderslev til samme pris, og samme alder. Er det en du kender?

Her en bid fra ovenstående indlæg og det andet:

"Vores købspris er på kun 0,15 kr. pr./ord. – ved større bestilling, følger muligheden for rabat selvfølgelig med."

Og det andet indlæg:

"Vores købspris er på kun 0,15 kr. pr./ord, men der er selvfølgelig mulighed for rabat ved større bestillinger."

Hvad er sammenhængen?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Frost:

Nu bliver jeg helt forvirret, i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/184990.aspx er der en Nicolai Maron der sælger tekster, også fra Haderslev til samme pris, og samme alder. Er det en du kender?

Her en bid fra ovenstående indlæg og det andet:

"Vores købspris er på kun 0,15 kr. pr./ord. – ved større bestilling, følger muligheden for rabat selvfølgelig med."

Og det andet indlæg:

"Vores købspris er på kun 0,15 kr. pr./ord, men der er selvfølgelig mulighed for rabat ved større bestillinger."

Hvad er sammenhængen?

Men de skriver jo også, at de er 2 ungen mennesker! - Det indlæg er vel fra den anden?!?! Wink

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Næh, den holdt så ikke.

Det andet indlæg er fra Nicolai Maron og Magnus Møller, og dette indlæg er fra Emil Maron. Så enten er der tre unge mænd, eller også har den ene taget navneforandring siden den 14. Januar! 

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går udfra at det er to forskellige grupper af unge: 


Gruppen her hedder Emil Maron og Christopher Gerber (Det står på Emil Marons profil) 

Og den anden grupper hedder Nicolai Maron og Magnus Møller (Navnet på brugeren) 

Bum bum... :) 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm... Så har de vel aftalt prisen....

Er det kartel dannelse? ....... Jeg fornemmer optræk til en stor sag her! Smile

Tilmeldt 1. Feb 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Jeg kan godt sætte mig ind i at det kan være forvirrende, men vi er to forskellige virksomheder der sælger tekster. Vi er dog brødre, men arbejder ikke sammen ;).

Jeg har startet GM Articles sammen med Christopher Gerber - her for godt en måned siden. Så vidt jeg ved arbejder Nicolai sammen med Magnus (du kan læse mere om det på deres profil).

Håber det hjalp lidt på forvirringen. Hvis du har flere sprøgsmål er du mere end velkommen til at kontakte os på følgende muligheder:

Christopher Gerber og Emil Maron

Tlf.: 30268452

Email: Gm.emilmaron@gmail.com

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Hmm... Så har de vel aftalt prisen....

Er det kartel dannelse? ....... Jeg fornemmer optræk til en stor sag her! Smile

Ikke at jeg vil sige de kloge og store hoveder indenfor reglerne imod, men mange her på amino sælger altså tekster til 15 øre pr. ord. Så mund ikke denne pris er sat for at kunne være med blandt konkurrenterne. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer,

Ikke for at ødelægge festen for de, som hæfter sig ved fornavne.. Men har I overvejet, at Nicolai Maron og Emil Maron kunne være i familie med hinanden? Ifølge min hurtige research er de to forskellige personer - som begge enten har været eller stadig er elitesvømmere i Haderslev området.

Så lad nu de to unge fyre sælge tekster billigt.

De to har Plus medlemsskab, og har således retten til at gøre det. Begge to med hver deres Amino Plus profil.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)