Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT skribent partnere søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg leder efter nogle skribent partnere som kunne være interesseret i at starte en fælles blog / nyhedsmedie hvor hver deltager med jævne mellemrum skriver om IT relaterede emner. Baggrunden er simpel, jeg vil selv gerne skrive om et specifikt emne men jeg ser det som formålsløst selv at starte een blog hvor kun jeg selv skriver, da den ikke vil tiltrække samme antal besøgende / læsere som hvis vi er 10. Plus jeg vil selv ikke skrive hver dag, max en gang om ugen. 

Min tanke er at bruge en wordpress eller lignende, og det er nonprofit, motivationen skal være for at skrive og udbrede sig om det emne man nu en gang har. 

Emnerne er tænkt som IT i perspektiv, f.x. ikke guides i SEO eller php begynder tutorial eller skatteregler. Altså ikke teknisk, mere perspektiv.  

Mit eget emne er IT, software, mobiler, trends, i Kina, da jeg mener der sker en vældig interessant udvikling her og findes software både online og til mobiler som er unikt. 

Hvis nogen allerede har en tilsvarende side og gerne vil have en ekstra skribent så kontakt mig sf. gerne. 

vh

Stig

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)