På min webshop som jeg selv programmere vil der har jeg to tabeller hvor man kan vælge størrelser som man ønsker en vare i. Der er bare så mange størrelser at siden hurtigt bliver uoverskuelig. Derfor så vil jeg lave et link der hedder "Se flere størrelser" og når der klikkes på det vises tabel 2 Siden er sådan opbygget. <tabel 1> Link: Vis flere størrelser <tabel 2> Når siden vises skal <tabel 2> IKKE vises. Først når der klikker på linket "Vis flere størrelser" vises tabel <tabel 2> Jeg har kæmpet med en masse eksempler med java, css osv. men jeg har ikke kunne få en løsning som er i orden. Det nærmeste jeg er kommet er der virker det fint med vis/skjul funktionen. Men når den er skjult så optager den stadig plads på siden så der bare er blankt der hvor tabellen vises så bunden af min side kommer langt nede så man skal scrolle for at komme til knappen i bunden. Er der ikke nogen kloge hoveder der kender en sikker løsning at lave sådan en funktion der kan forenkle min webshop? /Magnus |
Kan let klares med jQuery:
<a href="#" onclick="$('.class_på_tabel').toggle();return false;">Vis/skjul tabel</a>