Jeg er ved at være lidt træt af det efterhånden. Normalt tænker jeg bare "Når de vil tage chancen er det vel deres problem!", men det irriterer mig stadig når jeg kæmper og kæmper for at vinde markedsandele uden at bruge "den slags metoder". Jeg sælger rigtig mange iPhone covers, men taget i betragtning hvor mange hits jeg får når jeg ligger nr 5-8 på de optimale søgeord gør det ondt når jeg tænker på hvad konkurrenterne kan rive ind på plads 1-3. Jeg ved selvfølgelig der er tale om ulovligt producerede og importerede covers med varemærker(for jeg kan jo selv indkøbe dem fra samme steder i Kina) når mine konkurrenter sælger covers med fodboldklubber, Hello Kitty, Coca Cola, Disney figurer, Lady Gaga, BMW, Mercedes, Pepsi, Angry Birds - ja fortsæt selv listen. Jeg har bestemt ikke tænkt mig at anmelde nogen for noget, men det er lidt irriterende når det kan betale sig at gøre noget ulovligt når jeg selv har valgt at lade være. Risikerer de ikke enorme bøder ved importen? Gør rettighedshaverne ikke selv noget ved den slags? Skal jeg bare følge trop og satse på jeg ikke selv står med en bøde på 300.000 lige pludselig? *SUK* P.S. Kunne ikke lige finde en bedre kategori til dette indlæg - hvor skulle jeg have smidt det? |
Mine konkurrenter sælger ulovligt importerede produkter med varemærker
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)