Hej Aminoer. Først og fremmest tak fordi du læser mit indlæg. Jeg er en af dem der selv har valgt at udvikle min webshop www.nautus.dk Via shopify. Min forside har jeg været meget i tvivl om. På den ene side kunne jeg godt tænke mig det lækre design og illustrationer der måske ikke siger så meget om produktet. På den anden side vil jeg gerne have mine kunder ved hvad det handler om med det samme. Hvad mener i, hvad fanger jer mest? |
Hej Emil,
Jeg synes at et produkt som dit, skal kunne kommunikere meget kort og præcist hvad der gør dette produkt bedre end alle de andre der findes, og det indtryk får jeg ikke.
Så prøv at arbejde med at beskrive på max 2 linjer i en pænt stor skrifttype hvad der skal til for at få mig til at få lyst til at vide mere.
Selve designet virker også lidt for 90'er agtigt måske, og især skrifttyper skal du være meget opmærksom på. Trenden nu er meget enkle og stilrene skrifter, så selve "NAUTUS" logoet er fint, men tag-linjen "-teakrens til bådsdæk og havemøbler" er alt for knudret en skrift til min smag.
En video på forsiden der viser før og efter kunne måske også virkelig gøre en forskel?
Håber du kan bruge det.