Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på webshop med uendelige produkter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg skal lave noget onpage SEO på min webshop omhandlende Apple tilbehør, men jeg er løbet ind i et enormt problem.

Der er utallige produkter på webshoppen - og som eksempel er der 150 produkter blot indenfor 'læder iphone 5 covers'.

Alle læder covers er 'stortset' de samme, så det er umuligt at lave en unik produkt- titel og beskrivelse på hvert produkt.

...Så hvordan løser jeg dilemmaet?

Jeg har selv overvejet følgende:

- At sætte et canonical link ind fra hvert enkelt produkt som fører til kategorien som produktet står under? 

- At bruge 'nofollow' på linket til hvert enkelt produkt? Det er vel bedre end at blive straffet med duplicate content.

- At skrive små artikler på siden som omhandler de forskellige typer. For eks. skrive en kort artikel om hvad læder iphone covers er, og så linke fra hver læder iphone cover ind til den artikel? 

Håber virkelig i kan hjælpe, jeg har døjet med problemet i længe nu! 

MVH, Frederik

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 19:51

Angry Det irreterer mig virkelig det her problem, for jeg ved ikke hvad jeg skal gøre 

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 20:17

Du kan godt sætte canonical på, men jeg synes du skal tage dig tiden til at skrive dem. Måske bare starte med at smide 50 produkter ind, så kan du altid smide flere ind med tiden. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)