Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Derfor HellmansUnivers...bygger på livserfaring

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Orehoved
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Hellmansunivers Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg i 2010 skulle skifte livsbane var min udfordring at skabe en forretning ud af alt det, jeg har med mig af livserfaring og af mine erhvervserfaringer. Alt i en pulje en stor skat, som jeg kan dele ud af. 

At netværke har altid været med i min værktøjskasse, også inden det blev et begreb, man konkret arbejdede med i erhvervslivet. Jeg har altid været social og skabt kontakter, deltaget hvor der skete noget.

Så har jeg især mit job som informationschef på Majorgården holdt mange foredrag,oplæg på konferencer, messer og workshops. Markedet har masser af foredragsholdere der er også brug for inspiration mange steder i firmaer, foreninger mm. 

Både privat men også via KVINFO er jeg være mentor for kvinder, som vil have sparring til deres karriere. I et forløb vil der også dukke mere personlige ting op som skal i spil, det tager vi sammen fat i for at få de bedste resultater.

Med min samlede bagage er det blevet til HellmansUnivers mit firma etableret i maj 2010. I universet kan alt lade sig gøre, for al den erfaring, jeg har samlet, er i spil, så det er min ide med mit firma at inspirere at være sparringspartner at netværke videre og at lære andre at blive bevidste om networking. Udfordringer er at stille skarpt på muligheder for business at gøre mig synlig for mit marked at netværke videre så det lykkes at skabe en forretning. 

En mentee historie fra det virkelige liv:

Min Mentee Anja har siden sommeren 2012 sammen med mig som mentor arbejdet med at flytte hjemmefra og at finde ud af hvad hun vil med hensyn til uddannelse.

Vi tog fat i at flytte hjemmefra det var prioritet nr1.

Hun flytter her den 15. februar til en ungdomsbolig i en anden landsdel.

Da hun i første omgang ikke kom ind på den uddannelse, hun ønskede, fandt hun ud af hun nu tager flere fag på Handelsgymnasiet.

Så skal hun finde et studiejob og arbejde på at finde næste uddannelsesmulighed.

Hun har været parat til at tænke nyt - til at overskride tryghedszonerne og er begyndt at tro på sig selv, ikke altid at skulle leve op til, hvad mor ønsker, hun skal være.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)