Jeg har en kalender på min hjemmeside som jeg selv har lave i ASP og henter indholdet fra en database. Jeg vil meget gerne have lavet en side der automatisk genererer en fil som man via sin iPhone kan abonnere på dvs. at den updatere sig selv på telefonen. Som jeg har kunne studere mig til så er det bare en alm. asp-fil som jeg skal lave som henter begivenhederne i min database (kalender). Men disse info skal opstilles på en bestemt måde eller format så iPhones kalender kan forstå informationerne . Er der nogen der ved hvordan jeg skal opbygge sådan en asp-fil som iPhone kan forstå. Jeg har intet problem med at lave filen og hente data men opbygningen er jeg meget i tvivl om og de jeg har kunne se på nettet har været meget forskellige og mange info har været tilføjet udover begivenhed og start/slut tidspunkt. Nogen der har erfaringer og kan vise mig en standard skabelon til hvordan sådan en alm. text fil skal se ud så jeg kan få min asp-side til at lave den magen til. På forhånd tak, Magnus |
Hvilken DB bruger du?