Jeg er sgu´ ikke sikker på jeg fatter hvad det er dette indlæg går ud på, men muligvis drejer det sig om at du skal bruge en udbyder af en standart webshop, som du kan bygge på!?!? Personlig har jeg brugt www.scannet.dk til min webshop www.maarbjergshop.dk . Jeg er ovenud tilfreds og skulle jeg gøre det om, så havde jeg valgt dem igen. Dog kan jeg ikke lide at hele lortet ligger hos dem og hvis jeg ikke betaler mine 3-400 kr. pr. md., ja, så har jeg ikke en kopi af biksen jeg bare flytter til en anden udbyder. Det er noget møg, hvis jeg en dag stod og skulle skifte. Support, oppetid, service og alt det praktiske har været i top. Har man et spørgsmål, så har man et svar 20 min. efter. Har oplevet at få svar på et spørgsmål 10 min. efter, på en søndag! Det var så også hovedårsagen til at jeg havde kig på eCommerce! Når jeg en dag bliver rig/finder en webdesigner der har tid, så ville jeg bygge den fede løsning i eCommerce. Men som det ser ud nu, så er jeg godt tilfreds med scannet og vil råde alle der skal starte fra bunden og som ikke er nørder af 3. grad, til at bruge scannet! God fornøjelse tdinsen, www.maarbjergshop.dk |
Hej Tonny Kristensen ,
jeg har læst under et indlæg du muligvis har en webshop til salg ?
Mvh Branislav