Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God webshop søges

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sgu´ ikke sikker på jeg fatter hvad det er dette indlæg går ud på, men muligvis drejer det sig om at du skal bruge en udbyder af en standart webshop, som du kan bygge på!?!?

Personlig har jeg brugt www.scannet.dk til min webshop www.maarbjergshop.dk . Jeg er ovenud tilfreds og skulle jeg gøre det om, så havde jeg valgt dem igen. Dog kan jeg ikke lide at hele lortet ligger hos dem og hvis jeg ikke betaler mine 3-400 kr. pr. md., ja, så har jeg ikke en kopi af biksen jeg bare flytter til en anden udbyder. Det er noget møg, hvis jeg en dag stod og skulle skifte.

Support, oppetid, service og alt det praktiske har været i top. Har man et spørgsmål, så har man et svar 20 min. efter. Har oplevet at få svar på et spørgsmål 10 min. efter, på en søndag!

Det var så også hovedårsagen til at jeg havde kig på eCommerce! Når jeg en dag bliver rig/finder en webdesigner der har tid, så ville jeg bygge den fede løsning i eCommerce. Men som det ser ud nu, så er jeg godt tilfreds med scannet og vil råde alle der skal starte fra bunden og som ikke er nørder af 3. grad, til at bruge scannet!

God fornøjelse

tdinsen, www.maarbjergshop.dk

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 01:27

Hej Tonny Kristensen ,

jeg har læst under et indlæg du muligvis har en webshop til salg ?

Mvh Branislav

Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:17

Kenneth:
Er der nogen der kender en god og billig webshop?

Vi kører et webshopsystem som er ganske gratis.

Kig ind forbi os hvis du lyster, vi er altid klar på at hjælpe!

Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:23

Hej

Det jeg har er et script du kan hente gratis men så er det på engelsk men så skal du selv oversætte det til dansk

det jeg sælger er oversat til dansk BEMÆRK at der er kun det jeg her oversat til dansk jeg tager penge for ellers er det

ulovligt at tage penge for det så det er kun oversættelsen jeg tager penge for

Med venlig hilsen

Tonny Kristensen

Tilmeldt 27. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:34

jeg har en webchop til salg, med hjemmeside og et varelager.

hilsen Tom Nielsen

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)