Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense klik gav ikke penge

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-08-2007 09:50:47 Forfatter: Brian Brandt
øhh ja... det er der vel ikke noget forkert i ?

Forkert, Nej, men måske ikke den bedste løsning, netop i tilfælde af at der skulle ske det at google mener at deres retningslinier ikke er blevet overholdt, og lukker en konto. Så er man afskåret fra at bruge adsense på samtlige domæner der er tilknyttet google-kontoen, og det skulle efter sigende ikke være lige anbefalelsesværdigt at oprette en ny konto, og så bare køre videre med adsense på det "stemplede" domæne. Jeg vil klart anbefale at oprette en google konto til hvert domæne.

Jeg vil dog ikke umiddelbart tro at din konto er lukket da du stadig modtager klik/betaling på det andet website. Men google kan jo også "indefryse" alt indestående på en konto, og så tage stilling senere såååå ???.

Prøv evt. at få en kommentar fra mikkel de mib, han er ihvertfald kompetent nok til at kunne komme med et par kvalificerede forslag til hvad kan være galt

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
jamen du har da ret, men som jeg skrev tidligere, så var jeg et intet-anende individ da jeg oprettede dem igennem denne konto... nogle af de websites er flere år gamle..

ja, det kunne godt være man skulle søge ekspert hjælp :-) ... Amino er vel heller ikke minded på adsense, men iværksætteri... der er sikkert andre specielle forums til det :-)!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)