Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første affiliate side - Har jeg misforstået det helt ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hørte første gang om affiliate herinde i sidste uge, så er igang med at suge alt den viden til mig jeg overhoved kan, fx fra denne super side som også er fundet herinde gennem forfatteren:

http://halfdantimm.dk/passiv-indtaegt-nicheside

Generelt læser jeg om mulighederne for at tjene lidt ekstra på en side, så om jeg kommer uden for affiliate området kan godt ske. Jeg har et emne som jeg gerne vil skrive om, eftersom at jeg har viden og interresse omkring dette.

Min tanke var at skrive omkring tilbud på dette emne, dvs når butikker kom med dem dele på en samlet side + selvfølgelig have info om emnet.

Emnet har jeg valgt i dette tilfælde at skifte ud med "Fjernsyn" - I mit tilfælde er alle de gode navne dog taget, eller giver ingen besøg/kr:

- Fjernsyn-tilbud.dk / Fjersyn-deals.dk osv.

Overvejer så om jeg skulle droppe det med tilbud, og skrive nyheder istedet for - Skal lige have set om der overhoved kan tjenes på dette, men tænker på at skrive nyheder fra de store udelanske sites om til dansk (Tilføje kilde selvfølgelig). Her er der nogle bedre navne ledige:

Fjernsyn-info.dk

- Konkurrence: Lav

- Global søgning: 50.000 +

- Lokal søgning: ~250 (Her går det så ned igen

- CPC = ~11 kr

Fjernsyn-news.dk

- Konkurrence: Lav

- Global søgning: 10.000 +

- Lokal søgning: ~100 (Igen her det går ned)

- CPC = ~7 kr

Er lige igang med at se hvordan det hænger sammen med at tjene lidt på at lave nyheder, men tænker lidt i stil med www.newz.dk - Det er jo også nyheder skrevet om til dansk, men er der penge i noget lign ? .... Sådan en side kunne også indeholde tilbud, men ved ikke om det vil have effekt, når navnet ikke ligger op til det.

Krydser fingre for at nogle kan følge lidt med i mine tanker, jeg prøver at læse alt det jeg kan omkring emnet - Og læse dette igennem, så det måske er nemmere og følge.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)