Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj webshop søger billigst mulig fragt + emballage

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Dylsings.com Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften, Amino'er! 

Jeg har min egen tøj webshop, og bruger lige nu Post Danmark til at levere mine bestillinger ud til kunderne. Jeg kunne dog forestille mig, at der var nogle smartere og billigere løsninger, som I måske kendte til. 

Min webshop er som sagt tøj - trøjer, t-shirts, skjorter, snapbacks, sokker osv. Derudover sender jeg kun til Danmark (dette ændres dog formentlig i dette år). Jeg tager lige nu 50,- for fragten, men vil meget gerne få denne pris ned! 

Mit spørgsmål lyder dermed til jer: 

- Hvilken fragtvirksomhed er billigst?

- Hvor kan man købe emballage, som passer til dette, hvor priserne også er billige? 

Andre gode råd og erfaringer er naturligvis mere end velkomne! 

Glæder mig til at høre fra jer,

Mvh

Nikolaj 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 18:52

Hej.

Når nu det er tøj, hvorfor så ikke sende pakkerne som maxi-breve hos Post Danmark. Det koster ikke så meget.

Mange hilsner

Mads

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 18:54

Hej Nikolaj,

Først og fremmest rigtig flot webshop og enormt fede varer, som jeg helt sikkert må kigge nærmere på, når tiden lige er til det.

I forhold til fragtpriserne vil jeg høre, om du sender dine pakker forsikret gennem Post Danmark? Altså om du sender som brev eller pakke? Og hvor meget vejer dine forsendelser typisk?

Jeg bruger selv Post Danmark til levering af mine forsendelser, som jeg sender uforsikret som brev, og jeg er endnu ikke fundet noget firma, der kan tilbyde en billigere løsning, når det drejer sig om varer af relativt lav vægt til private kunder.

Ang. emballage kan jeg anbefale Jakodan.dk og BilligEmballage.dk, som jeg begge har rigtig fine erfaringer med.

Med venlig hilsen,
Alexander

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 564
Fra  HD Trading Skrevet kl. 19:06

Hej Nikolaj

Vi kan tilbyde billige emballage løsninger:

Boblekonvolutter

Forsendelsesposer eller Coex Pocket - specielt gode til forsendelse af tekstilvarer

hilsen

Hilbert Dam

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 36
Fra  www.boluxe.dk Skrevet kl. 20:30

Lytter med her.. Jeg bruger 82 på fragt (pakke postdk) hver gang jeg sender tekstiler (under 5 kg).. Lidt dyrt. Nogle gange som brev til 60 kr. Stadig dyrt??

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:37

Overvej at kontakte en speditør - Således kan du ofte opnå besparelser på fragtprisen. Har du ikke kvantiteter af relevans, så vil det måske være et trumfkort i forhandlingen, hvis du kan tilbyde dem at forestå dit lager.

Personligt er jeg som logistiknørd meget begejstret for integrerede løsninger, hvor en tredjepart forestår alt fra emballage, pluk, fragt, retur osv.

Naturligvis kan løsninger skaleres i større eller mindre omfang, afhængigt af den enkeltes behov :) 

Fra Hellerup
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Dylsings.com Skrevet kl. 22:12

Alexander Langhede Andersen:

Først og fremmest rigtig flot webshop og enormt fede varer, som jeg helt sikkert må kigge nærmere på, når tiden lige er til det.

I forhold til fragtpriserne vil jeg høre, om du sender dine pakker forsikret gennem Post Danmark? Altså om du sender som brev eller pakke? Og hvor meget vejer dine forsendelser typisk?

Jeg bruger selv Post Danmark til levering af mine forsendelser, som jeg sender uforsikret som brev, og jeg er endnu ikke fundet noget firma, der kan tilbyde en billigere løsning, når det drejer sig om varer af relativt lav vægt til private kunder.

Ang. emballage kan jeg anbefale Jakodan.dk og BilligEmballage.dk, som jeg begge har rigtig fine erfaringer med.

Tak for de pæne ord, Alexander! Dem sætter jeg stor pris på! 

Mine pakker vejer oftest mellem 200-600g og lige pt. bliver de sendt som uforsikret brev. Men når man sender en bestilling på mere end X-antal kroner, så synes jeg det er for usikkert at gøre dette, og jeg leder dermed efter en anden løsning, men som dog stadig er til at betale. At betale 70-80,- for en forsendelse er i hvert fald for meget i min optik. 

Tak for linksene! Hvilket slags emballage sender du det i? Jeg har kigget lidt på dem som hedder "tekstilposer", som virker fornuftigt og til en yderst god pris! 

Med venlig hilsen 

- Nikolaj

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 22:26

Hej,

Nu ved jeg ikke om dette er gjort. Men jeg bruger også postdanmark, og har gjort det fra jeg startede. Jeg kontaktede dem (postdanmark), for at få en erhvervsaftale - Det blev oprettet i den dengang "webpack", nu "pacsoft". Således jeg online kunne lave pakkelabels og udskrive. Eller via EDI kunne overfører direkte fra webshoppen.
Da jeg kontaktede dem, skulle jeg oplyse hvor mange pakker jeg regnede med at sende (som pakke) pr. år. Herudfra udregnede postdanmark en enhedspris på hhv 0-1 kg, 1-5 kg, 5-10 kg, og 10-20 kg. Disse priser regulerer postdanmark til mig, hvert år. Ud fra de "målinger" de har på mine pakker (hvor store pakkerne er, hvor mange der bliver leveret første gang, hvor mange der skal anmeldes, hvor mange der skal sendes retur, samt hvor mange jeg i realiteten har afsendt). Dette har for mig kun gjort mine priser bedre og bedre (i takt med flere og flere pakker naturligvis).
I min optik, og for min webshop mener jeg postdanmark har det bedste produkt. Men feks. kan du også sende dine pakker fra en GLS-Pakkeshop for en 50'er - incl. forsikring. (max 20 kg)

Mvh

Daniel // shopKONRAD

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:26

Jeg følger også lige med her. Sender selv mine varer via Post Danmark som 67kr med track&Trace og forsikring. Måske vil det være bedre at sende det som breve. Så kan man måske også begynde at sende til udlandet. :)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:19

Nikolaj Dylsing Olsen:

Alexander Langhede Andersen:

Tak for de pæne ord, Alexander! Dem sætter jeg stor pris på! 

Mine pakker vejer oftest mellem 200-600g og lige pt. bliver de sendt som uforsikret brev. Men når man sender en bestilling på mere end X-antal kroner, så synes jeg det er for usikkert at gøre dette, og jeg leder dermed efter en anden løsning, men som dog stadig er til at betale. At betale 70-80,- for en forsendelse er i hvert fald for meget i min optik. 

Tak for linksene! Hvilket slags emballage sender du det i? Jeg har kigget lidt på dem som hedder "tekstilposer", som virker fornuftigt og til en yderst god pris! 

Med venlig hilsen 

- Nikolaj

Hej Nikolaj,

Hvis du sender mig en pm med din adresse, så smider jeg lige en håndfuld prøver af postordreposer og tekstilposer i posten til dig, så du kan se størrelse og kvalitet.

Vær opmærksom på at poser ikke er gode til at sende varer som ikke kan tåle at blive mast/få slag.. Poserne beskytter supergodt mod snavs og skidt, men de tager ikke af for vægten af andre pakker, som kan lande oven på dme på transportbåndet hos posten.

Så hvis dine skjorter f.eks. har stivede kraver og ikke ligger i en emballage i forvejen, så vil jeg anbefale en æske - Det samme hvis du sender f.eks. bælter med similisten eller andet der kan blive ødelagt. Her vil du skulle bruge en papkasse, feks kunne det være vores sorte konfektionskasser: http://www.jakodan.dk/konfektionsaeske-nr-1-sort.html

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)