Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på webshop produkter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg har lige lavet en affiliate webshop, og jeg er nu igang med at lave noget søgemaskineoptimering (SEO).

Men jeg er blevet i tvivl med hensyn til 'duplicate content.' - Altså alle produkt-beskrivelser kommer til at stå tæt op af hinanden, da der er mange produkter som ligner hinanden. Derfor vil jeg spørge om ikke det var en smart idé at bruge 'canonical link' fra alle produkterne ind til selve siden med kategorien? 

Min webshop sælger tilbehør til Apple produkter, og bare inden for kategorien 'læder iphone 5 covers' er der 150 produkter. Burde hvert enkelt produkt ikke bare have et canonical link ind til selve kategorien?`Ville det ikke være godt MHT. SEO?

MVH Frederik

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 14:49

En mulighed er, at du fortæller en "Lille historie" i dine beskrivelser, således at du bruger dine keywords og samtidigt ikke danner duplicate content :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 14:53

Simon Hansen:

En mulighed er, at du fortæller en "Lille historie" i dine beskrivelser, således at du bruger dine keywords og samtidigt ikke danner duplicate content :)

Ja men problemet er bare at jeg nok ender med omkring 1000 produkter, og det ville være for meget arbejde at skrive en lille historie per produkt. :/

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)