Jeg vil gerne blive endnu bedre sil at SEOe mine sider og har derfor tænkt på at købe den her http://www.seobook.com/buy-now.shtml, Er der nogen som kender den? Og er den opdateret og pengene værd. Hvad der var god SEO for 6 måneder siden, behøver jo ikke være det i dag. Hvis der er nogen som kender andre gode SEO bøger eller resourcer så vil jeg gerne hør eom det. Jeg synes at håve hørt at deMib var ved at skrive en dansk af slagsen, hvis der er nogen som ved noget om det kunne det måske betale sig at vente lidt, har kigget på hans blog men der står ikke noget og den handler i det hele taget ikke så meget om SEO mere, så måske har han travlt med andre ting. Det bedste bud jeg har kunnet finde er den der seobook, men jeg håber der er nogen af jer der har bedre forslag. |
Hej G. Olsen
Check lige vores nye e-bog "Søgemaskineoptimering af din egen hjemmeside" som netop er udgivet. Den er primært baseret på egne erfaringer og det som vi holder kursus i. 77 sider på danske med erfaringer der virker.
Vi ligger som nr. 1 ved søgning på "SEO Tips & Tricks", "SEO håndbog", "SEO e-bog", "Søgemaskine optimering håndbog" og "Søgemaskineoptimering e-bog". De fleste steder med dobbelt-hits.
Mvh
Preben Madsen
DocTech