Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den bedste SEO bog

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne blive endnu bedre sil at SEOe mine sider og har derfor tænkt på at købe den her http://www.seobook.com/buy-now.shtml, Er der nogen som kender den? Og er den opdateret og pengene værd. Hvad der var god SEO for 6 måneder siden, behøver jo ikke være det i dag.

Hvis der er nogen som kender andre gode SEO bøger eller resourcer så vil jeg gerne hør eom det.

Jeg synes at håve hørt at deMib var ved at skrive en dansk af slagsen, hvis der er nogen som ved noget om det kunne det måske betale sig at vente lidt, har kigget på hans blog men der står ikke noget og den handler i det hele taget ikke så meget om SEO mere, så måske har han travlt med  andre ting.

Det bedste bud jeg har kunnet finde er den der seobook, men jeg håber der er nogen af jer der har bedre forslag.

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 17:14
Hej G. Olsen

Check lige vores nye e-bog "Søgemaskineoptimering af din egen hjemmeside" som netop er udgivet. Den er primært baseret på egne erfaringer og det som vi holder kursus i. 77 sider på danske med erfaringer der virker.

Vi ligger som nr. 1 ved søgning på "SEO Tips & Tricks", "SEO håndbog", "SEO e-bog", "Søgemaskine optimering håndbog" og "Søgemaskineoptimering e-bog". De fleste steder med dobbelt-hits.

Mvh

Preben Madsen

DocTech

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 04:00
Hej G. Olsen.

En god bog at starte med er "Search Engine Optimization For Dummies". Der er mange gode og seriøse råd/vejledninger, som man kan nå rigtig langt med. Herudover er der en række råd af de mere humoristiske. For eksempel er der et råd om, at man kan få sine børn til at "skaffe" links til sin hjemmeside. Har man ikke nogen børn råder bogens forfatter til, at man hurtigst muligt får nogle

Held og lykke med optimeringen.
Tilmeldt 6. Jun 06
Skrevet kl. 09:33
Jeg er ikke så meget ude efter grundlæggende SEO. Jeg vil gerne et skrift videre og læse om de nyeste trends og teknikker. Men som det ser ud så er SEOBOOk den største og mest omtalte af slagsen. Og så er den jo heller ikke så dyr
Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 14:09
....problemet med den type bøger er vel at disse ting ret hurtigt ændre sig og bliver forældet og dermed værdiløse.

PS. Jeg har ikke læst nogen af bøgerne.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 14:44
Hej G. Olsen.

Jeg selv holder mig orienteret ved at købe mange bøger, læse diverse blogs, nyheder osv... Listen af muligheder er dog rigtig lang, og det kan hurtigt blive rigtig dyrt, for der er mange som tilbyder "de nyeste trends" på nettet. Som du selv siger er seobook.com ikke specielt dyr så jeg ville prøve den :-)

Hvilke nye trends er du ude efter, "black hat teknikker" eller ?... Personligt koncentrerer jeg mig om "white hat teknikkerne". Her er trenden forholdsvis klar: "Skab reel værdi for din hjemmesides besøgende". For mig er det hele kernen i God SEO og for den sags skyld god kommunikationsstrategi på nettet. Det er også netop dét, som Google og de andre søgemaskiner bliver og bedre til at afkode.
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 14:58
"Bogen" er en PDF fil som du skal downloade så vidt jeg kan se, som
så løbende bliver holdt up to date.
Du får pengene retur hvis du ikke er tilfreds, og fri opdatering for livstid.
Hvis nu forfateren er 90år, eller for en tagsten i hovedet i morgen, så er
det jo ikke en lang opdatering :) Men ellers så ser tilbudet da godt nok ud.
Se evt. på Google om du kan finde nogle udtalelser om "Bogen"

Mvh.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 19:57
Jeg ville være lidt mere påpasselig med de danske e-bøger, de er ret skuffende da danskerne generelt falder tilbage i SEO ræset. Har læst bogen som du linker til den er udmærket for nybegyndere, men er du af mere garvet støbning vil jeg ikke anbefale den.
Som det også bliver nævnt i tråden så følg med i blogs, nyheder, forums mm. selvom jeg synes blogs og til tider nyheder ikke indeholder noget konkret. Jeg tror det konkrete er til at finde på de mindre synlige black-hat forums, og communities. Ikke at du skal benytte dig af blackhat, men det er altid en god idé at stifte bekendtskab med de forskellige aspekter i branchen :)

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:25

Hvis du er på udkig efter gode SEO-bøger, så kig forbi www.demib.dk, for jeg ved at Mikkel er i gang med at brygge en SEO-bog sammen.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 6. Jun 06
Skrevet kl. 09:57
Ghetix, ja jeg har har heller ikke set nogen danske SEO bøger endnu som har stået distancen, de indeholder da helt sikkert en række almindelig gode råd. Men en af de ting jeg kunne se ved en fordel for en god dansk SEO bog var at den hvis det altså var skrevet af en pro på området, kunne fortælle noget om de seo ting som er specielle for danmark. Der er jo mange små ting, jeg har for eksempel læst at det er en god ide at forny domænet 5 år af gangen, men om det har nogen betydning for .dk domæner er jo ikke sikkert.

Moskjær, ja jeg ser også frem til demibs bog når den en gang kommer. Men indtil da læser jeg lidt på SEOBOOK.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)