Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flittig og dygtig revisorelev søger ulønnet arbejde/praktik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en cand.merc.aud studerende fra København, som er ivrig efter at komme ud og arbejde med faget og få noget praktisk erfaring.

Jeg er derfor meget interesseret i alt arbejde, der kan give mig erfaring og jeg er villig til at påtage mig ulønnet arbejde

Jeg leder derfor efter en virksomhed som vil give mig en chance og lade mig komme ud og bruge den viden, som jeg har tillært mig gennem mit studie på HA almen (Bachelor) og cand.merc.aud uddannelsen.

Jeg håber, at der er en virksomhed, som har nogle opgaver til mig. Jeg er meget lærenem og ivrig efter at tilegne mig ny viden. Jeg brænder for faget regnskab og revision og jeg har altid været talminded. Jeg er meget ansvarsbevidst og arbejder meget struktureret.

Mvh Simone

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone,
Smid et par uopfordrede ansøgninger rundt, så skal der nok være et sted de mangler en trainee. Det er ikke voldsomt svært at finde arbejde inden for vores branche.
Det er herudover meget normalt at studere CMA sideløbende med fuldtidsarbejde.
Din primære ulempe ligger i de fleste virksomheder starter deres trainee forløb i efteråret, så der får du nok lige lov til at sidde over indtil næste efterårs sæson.
Mvh. Christian (stud.merc.aud)

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)