Hej Jeg vil høre om der er nogle som har brug for en administrativ medarbejder i København? Jeg kan fortælle lidt om mig selv: Jeg er uddannet som Administrationsøkonom, som er en kortere videregående uddannelse, hvor jeg har beskæftiget mig med følgende fag: Organisation, kommunikation, Administration, Samfundsfag, Økonomi og jura inden for henholdsvis forvaltningsret og personalejura. Herudover er jeg i gang med at uddanne mig som Administrationsbachelor i Skatter og afgifter, som jeg afslutter januar 2014. Jeg er på 6semester på min uddannelse, hvor jeg er i praktik frem til maj 2013, derfor er jeg på udkig efter et par timer om weekenden (fra juni har jeg også mulighed for at arbejde i hverdagene). Jeg har erfaring med løn og administration, hvorfor det er let at sætte mig ind i lønsystemer, som jeg måske ikke kender i forvejen. Mine interesser er indenfor løn, administration og jura. Såfremt nogle har behov for en medarbejder eller vil have min ansøgning uddybet er i velkommen til at kontakte mig på amino mail. |
Brug for en engageret administrativ medarbejder?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
|
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)