På trods af illussionen "janteloven," på trods af at jeg er ung, og hvad folk nu ellers har hældt i hovedet på mig af "gode" grunde til ikke at blive iværksætter... så har jeg taget beslutningen. Jeg har altid brændt for at have mit eget. Tro det eller ej, så har jeg siden 8-års alderen været bevidst om dette. Da jeg var 10 år købte jeg mine første aktier. Og nu, nogle år efter, er jeg ved at lave en "skabelon" for mit selskab, inden jeg starter det.
"Nå, hvornår er det vi skal tæske Jante? Det er da ikke et nået mål i sig selv..." vil nogle sikkert sige, men det synes jeg det er, for i det her land er der så meget der er imod iværksætteri, det at stå på egne ben og sådan.
Så hvorfor ikke? Jeg kan ikke se andet end fordele i, at jeg er ung, des lige.
Nå, det var bare mine tanker på det seneste bikset sammen af en lidt søvnig dreng... Held og lykke til alle mine med-aminoer!
Du er ikke den yngste på dette forum, kan jeg sige med sikkerhed. ved/tror der er en på 13 som det går rigtig godt for med noget vaskeri, der hedder Jacob.
Og jeg er selv 17 :D
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Du er ikke den yngste på dette forum, kan jeg sige med sikkerhed. ved/tror der er en på 13 som det går rigtig godt for med noget vaskeri, der hedder Jacob.
Hvem siger Artemis ikke selv er 12? Et gæt ud fra dette: "... Da jeg var 10 år købte jeg mine første aktier. Og nu, nogle år efter ..."
Hvem siger Artemis ikke selv er 12? Et gæt ud fra dette: ''... Da jeg var 10 år købte jeg mine første aktier. Og nu, nogle år efter ...''