Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop: 2499 ,- Website til din virksomhed: 1199 ,- KIG HER! :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's! 

For alle jer som står og mangler en webshop, om det er til begyndere, eller om det er en mere kompliceret løsning, så kig nedenfor! Vi har også lavet et tilbud til dig, som vil have din virksomhed online, hvor man kan læse om hvad du tilbyder, dine priser, billeder og kontaktinformationer etc. 

Nedenfor har vi skræddersyet 5 forskellige løsninger, til 5 forskellige priser. Tag lige en kigger, der er helt sikkert en løsning TIL DIG! :-)

Hjemmeside
skal din virksomhed online - enkelt og smart hjemmeside. 
- Opsætning af hjemmeside 
- Opsætning af layout
- dit eget admin panel så du kan administrer din side nemt!
= 1200 kr

Hjemmeside
skal din virksomhed online - enkelt og smart hjemmeside. 
- Opsætning af layout
- logo
- Grafisk indhold
- SEO
og meget mere
= 1600 kr

Webshops:
- Opsætning af layout
- SEO Lille
- Logo
- Opsætning af kort aftale
= 2500 kr

Webshops:
- Opsætning af layout
- SEO Medium
- Logo
- Grafisk indhold
- 1 times support med læring
= 3500 kr

Webshops:
- Opsætning af layout
- SEO Guld
- Logo
- Grafisk indhold
- Produkt indsættelse
- 1 times support med læring
= 5000 kr

Hvis du er interesseret i et af vores tilbud, så skriv en PM/privat besked eller ring på 52 40 10 95 så tager vi en snak om det :-) 

Ka' du have en rigtig god weekend! :-)

MVH. 

Benjamin Majgaard

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 12:16

Lige et par spørgsmå... 

Har du selv en hjemmeside/nogle referencer? - Er det med eller uden moms? - Hvad er SEO lille/mellem/guld? 

Tak :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 12:46

Helt klart nogle fine priser.

Men der er nogle ting i bør informere lidt bedre om i jeres pakker:

Bliver der brugt et Open Source CMS (Wordpress, Joomla, Drupal osv.)? Hvis ikke:

Hvilket sprog (PHP/Java/.net) bliver siden så skrevet i?

Hvad laver i af SEO i de forskellige pakker? For det SEO der er med i pakke 2 for 400 kr ekstra (Hvor de 400 kr også går til logo og grafisk indhold) gætter jeg på, det er yderst begrænset, hvad man får af SEO. Det er der heller ikke noget galt i, men i skulle nødig have kunder bagefter, der ikke er i stand til at se, hvilken SEO-ydelse de har fået.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Skrevet kl. 12:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Skrevet kl. 12:55

Tak :-) 

Ok, det vil vi selvfølgelig tage til os!

Men vi benytter os af wordpress og prestashop hovedsaligt. 

Vi har som sådan ikke noget bestemt mængde af tid mængde på SEO i de forskellige pakker. Uanset hvilken en af pakkerene man vælger, bliver det naturligvis godt, men der er bare forskel på hvor meget tid vi ligger i de forskellige pakker og på niveauet. 

Håber du kunne bruge svaret!

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:05

Emil:

Men der er nogle ting i bør informere lidt bedre om i jeres pakker: Bliver der brugt et Open Source CMS (Wordpress, Joomla, Drupal osv.)? Hvis ikke: Hvilket sprog (PHP/Java/.net) bliver siden så skrevet i?

Nej, nej, nej! Gør det ikke!

Helt uenig i, at dette er nødvendig information. Jeg ville absolut kke inddrage kunden i den slags, medmindre han spørger, fordi den almindelige kunde ikke har nogen forudsætninger for at vide hvad Open Source, PHP, Java, osv. er for noget. Det vil være volapyk og vrøvl for de fleste.

Du risikerer at gøre kunden så forvirret, så han leder efter et sted hvor de taler et sprog han kan forstå.

Jeg synes det er et rigtig godt tilbud, overskueligt og letforståeligt  :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Skrevet kl. 13:13

Tak for de rosende ord Tim - og jeg er enig med dig i udgangspunktet. Man må appelere til forskellige folk på forskellige måder. Jeg valgte at undlade denne information, da vi jo appelerer til folk som endnu ikke har haft webshop eller website og derfor højst sandsynlige ikke ved noget om disse programmer. Som du selv siger kan folk som har lidt forstand på faget, jo altid spørge. :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 13:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tim J. Nielsen:

Nej, nej, nej! Gør det ikke!

Helt uenig i, at dette er nødvendig information. Jeg ville absolut kke inddrage kunden i den slags, medmindre han spørger, fordi den almindelige kunde ikke har nogen forudsætninger for at vide hvad Open Source, PHP, Java, osv. er for noget. Det vil være volapyk og vrøvl for de fleste.

Jeg oplever at rigtig mange af mine kunder/interesserede spørger om det er Wordpress. Jeg er også uenig i, at det forvirrer kunden med en linje om, at Hjemmesiden bliver opbygget i Wordpress. 

Med hensyn til PHP, Java osv. synes jeg det bør nævnes, hvis systemet ikke opbygges i et CMS.

Bemærk også at nogle allerede har købt et webhotel + domæne, og det er derfor ikke ligegyldigt.

Det kan jo selvfølgelig diskuteres, men hvis det er et bevidst valg, så fair nok.

Vi har som sådan ikke noget bestemt mængde af tid mængde på SEO i de forskellige pakker. Uanset hvilken en af pakkerene man vælger, bliver det naturligvis godt, men der er bare forskel på hvor meget tid vi ligger i de forskellige pakker og på niveauet. 

Der hentydes mere til, hvilken form for SEO? Eller er det valgfrit, hvad der skal fokuseres på? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Skrevet kl. 13:32

Det er fuldstændig valgfrit, hvad der skal fokuseret på, det er op til kunden :)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 14:01

Emil:
Jeg oplever at rigtig mange af mine kunder/interesserede spørger om det er Wordpress

Ja, det gør jeg også, og så kan man jo svare ;-) Jeg er sådan set også enig i, at man godt kan skrive, hvis man bruger wordpress til opbygningen.

MEN:

Emil:
Med hensyn til PHP, Java osv. synes jeg det bør nævnes, hvis systemet ikke opbygges i et CMS.

Trådstarter skriver i sin produktbeskrivelse:

- så kan man nok godt regne med, at kunden skal administrere sit indhold (=CMS)

Trådstarter har bare formuleret det på en mere elegant og kundevenlig måde Cool

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)