Kære Amino brugere, Jeg sidder med denne her idé. En ide om, at der findes flere ungejobs end bliver udbudt. Små og mellemstore virksomheder har brug for ungearbejdere. Det har de pga. prisen. Fejedreng, piccoline, lagermedarbejder, kontorassitent - der findes et hav af forskellige stillinger, som unge kan varetage. Jeg tror bare det er svært for de små og mellemstore virksomheder at finde ungearbejdere (bestemt i god kvalitet). Derfor vil jeg mene, at der er grundlag for, at tage ud og spørge disse meget industrielle virksomheder, som ikke har forbindelse til os unge, om de har noget arbejde, som de skal have besat. Derefter vil jeg kunne hjælpe dem, med at finde det rigtige personale. Denne ydelse vil være yderst billig. Måske bare 500,-kr. pga. min alder og så fordi, at skaber man først et netværk af unge, så er det nemt at finde kandidater. Hvad siger i - Tror i der er et behov??? på forhånd tak |
Nu er det ikke får at skyde din idé helt i sænk, men jeg ser ikke rigtig behovet for din ydelse.
De stillinger ungarbejdere skal udføre er oftest nogle der ikke kræver de helt store kompetencer og dermed heller ikke de store kvalifikationer fra ansøgerne. Desuden har de fleste virksomheder ansat HR folk, der sørger rekruttering af nye medarbejdere.