Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for ungarbejder headhunter!?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere, 

Jeg sidder med denne her idé. En ide om, at der findes flere ungejobs end bliver udbudt. Små og mellemstore virksomheder har brug for ungearbejdere. Det har de pga. prisen. Fejedreng, piccoline, lagermedarbejder, kontorassitent - der findes et hav af forskellige stillinger, som unge kan varetage. Jeg tror bare det er svært for de små og mellemstore virksomheder at finde ungearbejdere (bestemt i god kvalitet). Derfor vil jeg mene, at der er grundlag for, at tage ud og spørge disse meget industrielle virksomheder, som ikke har forbindelse til os unge, om de har noget arbejde, som de skal have besat. Derefter vil jeg kunne hjælpe dem, med at finde det rigtige personale. Denne ydelse vil være yderst billig. Måske bare 500,-kr. pga. min alder og så fordi, at skaber man først et netværk af unge, så er det nemt at finde kandidater.

Hvad siger i - Tror i der er et behov??? 

på forhånd tak

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 03:04

Nu er det ikke får at skyde din idé helt i sænk, men jeg ser ikke rigtig behovet for din ydelse.

De stillinger ungarbejdere skal udføre er oftest nogle der ikke kræver de helt store kompetencer og dermed heller ikke de store kvalifikationer fra ansøgerne. Desuden har de fleste virksomheder ansat HR folk, der sørger rekruttering af nye medarbejdere. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:41

Det er en fin tanke, men jeg vil give Rudbech ret.

Der findes desuden et hav af jobsider kun for unge mennesker, hvoriblandt der er en af meget høj kvalitet - ungarbejde.dk

På mange af disse sider kan virksomheder allerede gå ind og søge efter lige præcis den profil de leder efter. De unge har udfyldt deres CV og profil, og derfor er dette muligt.

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 06:59

Du vil heller aldrig få et stor netværk, fordi inden for få år, så er de "unge" ikke unge længere og skal ud og have et rigtigt job?

// Daniel Poulsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)