Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS fra min hjemmeside - hvordan og hvem?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer!

Forgive me for I have sinned. It''s been too long since my latest post on amino.dk.

Jeg og en kompagnon etablerer en hjemmeside, hvor man kan "sms abonnere" på visse services. Hvad det konkret går på vil vi ikke ud med endnu, men når vi er i luften vender jeg naturligvis tilbage, så I alle kan komme til at bruge produktet :-) 

Vi vil gerne høre, hvilke erfaringer I har med sms udbyderne og hvor let det er at integrere på en hjemmeside. Vi har det tekniske bagland i orden med en dygtig programmør af hjemmesider. Det er ikke naboens 15-årige knægt...

Håber I kan bidrage, for det er lidt en jungle med de sms udbydere.

Go'' weekend

Jesper

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:08
http://www.mobilemarketing.dk

Han hedder Lars Bo, hils ham fra mig og forklar ham problemet han kan helt sikkert hjaelpe :) Min relation til ham er at jeg kodede hans SMS Gateway :)

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 01:31
Må man henlede opmærksomheden på sig selv

Du er velkommen til at ringe.

Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 12:01
http://www.smspr.dk/

Absolut gode priser og ejeren er flink og hjælpsom.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Skrevet kl. 13:54
Konkurrence er jo sundt - også på Amino.dk - så de sidste to, der har meldt sig på banen modtager samme oplæg, som Mobilemarketing fik i weekenden.

Vil i øvrigt gerne rose Lars-Bo fra Mobilemarketing for sit hurtige svar, som kom søndag aften. En rigtig iværksætter besvarer også mails, når der står "lør" og "søn" foran "dag". Prismæssigt var hans tilbud dog nok til den høje side, men der skal jo også være lidt at forhandle om. Jeg ville også have sat det 5 ører for højt, hvis jeg var Lars-Bo :-)

Hermed S T O P P E R vi for firmaer, der dyster om at få os som kunde. Vi holder os til tre og en af jer får ordren, når vi er klar.

- Jesper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 14:02
Dato: 07-08-2007 13:53:38
Forfatter: Conquestador

Hermed S T O P P E R vi for firmaer, der dyster om at få os som kunde. Vi holder os til tre og en af jer får ordren, når vi er klar.

- Jesper

Nu skriver du at en af os 3 får ordren. Jeg har ikke noget med smspr at gøre andet end at jeg har været kunde hos dem og var meget tilfreds med det. Så ingen ordre til mig tak. Den skal rettes mod smspr hvis det er

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Skrevet kl. 14:08
Ja naturligvis.

Mobilemarketing.dk,

Bellcom.dk eller

Smspr.dk

- Jesper

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)