Hej Amino! Jeg har fornylig lavet en affiliate-webshop, hvor der bliver solgt tilbehør til Apple produkter - Primært iPhone tilbehør. Jeg skal 'markedsføre' hjemmesiden, og jeg ville derfor skabe noget indhold som forenings-hjemmesider ville være interesseret i at linke til. Mit dilemma er, at jeg for det første ikke ved hvem min målgruppe er - altså hvilke foreninger jeg skal 'give' indhold til. Jeg tænkte lidt noget i retning af skole, gymnasier eller firmaer - altså nogle som bruger Apple produkter dagligt. Mit andet dilemma er, at jeg ikke ved, hvad indholdet skal være, for at foreningerne gider linke til min side. Nogle forslag..? Tak på forhånd for hjælpen:) |
Jeg har læst at skolerne taber tonsvis af penge på den fjollede idé med, at give eleverne en iPad. De bliver hurtigt smadret fordi folk tager dem med udenfor, er uansvarlige og ikke forsigtige med dem. Et eller andet der kan hjælpe det punkt, evt noget med "Sådan sørger du for din iPad overlever lidt længere end de andres", vil sikkert være til stor hjælp. Om ik andet kan andre sikkert også få god brug af sådan noget. :)